Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nyhet: DAGLIGE aksjonærlister 🥳

Hei @stone, det er noe muffens med Citibank spesielt, som går igjen i flere lister. Jeg har ikke helt kommet til bunns i det, men håper å få sett mer på det snart.

Bra innspill om OTC-aksjene som “mangler” :+1: Legger det i todolisten.

2 Likes

I AZT har selskapet på alle sine Top 20 lister siste året hatt en Danske bank konto med 600.000 aksjer. Den har alldri vært på TekInvestor sine lister.
Hvorfor det ?

Kan det være langsiktig aksjonær som har lånt aksjene ut til short slik at kontoen detter ut av listen, men at AZT i sin rapportering likevel tar de med ??

Må nye selskaper legges til manuelt? Kom over en del fra Euronext growth som jeg ikke finner.

Ellers! Åssen går det med “new feature som ikke er ferdig enda”. Hadde vært helt konge å få en aggregert visning på hvor ulike eiere har posisjoner fra aksjonærlistene

1 Like

@pdx Se posten over når du har tid

1 Like

Hei, kommer tilbake med svar her når jeg får tid.

5åringen vår brakk beinet i skibakken på fredag, så har tilbragt helgen på sykehuset :sweat_smile: Håper dere har hatt en bedre helg enn oss :slightly_smiling_face:

2 Likes

God bedring til femåringen din.

1 Like

Hvis den ikke er i topp 50 listen vår betyr det mest sannsynlig at vi heller ikke får den raden med data fra VPS - men det må jeg sjekke opp. Det har vært problemer med spesielt Danske Bank og Citibank på andre lister. Det kan også være som du foreslår :slight_smile:

I teorien skal de bare komme. Kan du gi noen eksempler jeg kan ta videre med VPS? :slight_smile:

Det er så godt som klart, men venter på juridisk avklaring hos VPS på hvor mye data vi kan få. Så snart det blir godkjent er det :rocket:

Supert!

Noen eksempler jeg ikke finner @pdx er: MPCES
Merk at eksmepler har blitt til en - den andre jeg ikke fant er der nå.

Den har ISIN nummer som begynner med NL for Nederland, så den har dessverre ikke VPS data for :slightly_smiling_face:

Er beholdning som vises i grafen når musepekeren legges over reelle beholdninger selv under topp 50?

Nei, det er kun topp 50 data som brukes (per nå) :slightly_smiling_face:

Er det mulig å få inkludert PetroNor E&P som en del av listene?

1 Like

Hei, de har utenlandsk ISIN-nummer, som dessverre betyr at VPS ikke kan selge meg de listene :disappointed:

Skjønner! Takker uansett for øvrig utvalg, suverent :+1:

1 Like

Hei, gjelder dette også MPCES?

Jupp :slightly_smiling_face:

1 Like

Hvorfor endrer listen seg så mye gjennom dagen ?

Den skal i teorien ikke det, har du et eksempel så kan jeg grave litt :slightly_smiling_face:

I qfuel, dette må være en feil? Da det ikke samsvarer med resten av listen…?

1 Like

Er listene fortsatt daglige? Dvs. at lister med dato 03/05 er oversikt over hvem som kjøpte og solgte 30/04?