Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nyhet: Nattmodus 🌙

Leser du TekInvestor under dyna for å ikke vekke samboere og barn?
Sitter du vakt ved grensa og er redd for å miste nattsynet mens du fråtser i memes og nedadgående kursgrafer?

Nå er redningen her: Nattmodus!

nightmode

Hvis du er Insider-medlem finner du valget for å skru på Nattmodus nederst i hovedmenyen (som du finner øverst til høyre på siden).

Etter å ha brukt den hele døgnet den siste tiden klarer jeg ikke gå tilbake til det vanlige designet - nattmodus er mye mer behagelig :slight_smile:

Ikke Insider medlem enda? Les mer om hva du får tilgang til som Insider (i tillegg til nattmodus). Du kan også prøve Insider med nattmodus gratis i 7 dager.

Takk til betatesterne og alle Insidere som finansierer morroa :slight_smile:

Hilsen Jørgen / pdx

@insider

34 Likes

“Endelig kan Tekinvestor skinnet være like mørkt som fremtiden din som investor!”

7 Likes

Super funktion. Good jobb :crescent_moon:

2 Likes

Litt uvant på dagtid. Noen av fontene / skriften blir for mørk for min del. Men funker om natten! :slight_smile:

1 Like

Bara köpa :arrow_down: :grin:

nice, har alltid foretrukket mørk bakgrunn

1 Like

Veldig bra!

1 Like

Går i nattmodus hele døgnet her, mye mer behageligt for øynene, og til tider bruker hverfall jeg og stirre mye på skjerm og mobil og da blir man fort ‘sliten’ i øynene med det hvite bakgrunnslyset

Kjempebra👍

2 Likes

Hvis du blir sliten i øynene av hvit bakgrunn på skjermen, så hjelper det å skru ned lysstyrken. :slight_smile:

2 Likes

whohooo naise!

2 Likes