Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

De gjør det jo for å kjøpe tid.

For å finne ut om det stemmer at den fører til mildere sykdom. Den tar jo over uansett. Synes det er fornuftig jeg, så kan de åpne opp snart igjen og finne ut av ting.

Det handler jo om å beskytte sykehusene. Et regnestykke som må løses rett og slett.

2 Likes

All logikk ble kastet på båten i mars 2020. Ikke gjør deg til.

1 Like

Og enda mer siden forrige utbetaling kom pga. valg om nedstenging. Man har ikke det som en grunn lengre.

Helt ufattelige spørsmål DN klarer å komme med når de har et av tidenes desidert største finanstalenter under et intervju!! :man_shrugging::exploding_head::triumph::face_with_symbols_over_mouth:

Og Ledelsen i DN erger seg over dårlige inntektstall for Avisen!??

2 Likes

Jeg var i dag gammel når jeg oppdaget at TI har nattmodus. God nok grunn i seg selv til å friske opp innsider-medlemskapet.

2 Likes

Kjører permanent darkmode her :slight_smile:

Mer info: Nyhet: Nattmodus 🌙

1 Like

God søndagslesing :relieved:

1 Like

offentlig forsøpling blir børsnotert! :man_facepalming:

3 Likes

Nå høres du 100 år gammel ut! :smiley:

… men ja, det må jo reguleres og det erstatter nok dessverre mye gåing, men samtidig, hvis det erstatter bilbruk/buss/trikk, så er jo det bra.

1 Like

skal fortelle deg at tradisjoner slår alltid trendene når det kommer til investeringer :wink: og ja, en har godt av å gå i denne “Netflix”-verden vi lever i nå.

Det jeg ser,er “gjenglemte” el-sparkesykkler som enten ligger slengt midt i forttauet(billig promotering?) eller bare tar opp masse plass til irritasjon for de gående eller butikkeiere…

Og nå skal de bli børsnotert for å hente MER kapital for å bli enda større?

Herre min Hatt sa den gamle mannen … :man_shrugging:

5 Likes

Jeg tror desverre det ofte erstatter gåing og sykling :slight_smile:

1 Like

Det gjør jo det, men det er endel tilfeller hvor det er veldig praktisk. F.eks. hvis du bor et stykke fra trikk/tog og jobben din er et stykke fra trikk/tog. Da vil du kunne bruke sparkesykkel i begge ender. Ellers blir det jo fort til at man bare tar bil fordi det ellers tar for lang tid.

Husker ikke hvor mange ganger fjordkraft har økt prisen på garantistrømmen sin, men kan trygt si at fjordkraft ikke er til å stole på!

1 Like

Gikk for svinedyr fastpris, 90 øre kwt, fram til og med slutten av oktober. Regner med at det er megadyr strøm ut mars nå.

Gikk ikke for fastpris tidligere fordi jeg antok de ville unngå å tappe oss ned til krisenivåer. Der tok jeg feil.

4 Likes

Bandt strømprisen på 31,98 øre, 3 års avtale da.

6 Likes

Høres ut som en bedre deal :joy:

Ja, Ishavskraft hadde det tilbudet i Nord-Norge.
Takk og pris, har vært rekordkulde i November.
Synd ikke de avtalene er tilgjengelig for hele landet…

3 Likes
4 Likes

“Folkerepublikken” ja…

1 Like