Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nyhet: Se hvem du burde lytte til ❤

Episk! :smiley:

1 Like

Keep it coming @h3nk1 :sweat_smile:
Forøvrig ganske komisk å se at det virker som folk plutselig er blitt mye mer selektive på å “like” kommentarer på aksjetrådene :joy:

3 Likes

2f9sbt

5 Likes

Nånå, nu må du ikke være utro med Evil, tro hvor sjalu han blir! :sweat_smile:

Har en sykt bra meme til deg. Den kommer på mandag :smiley:

1 Like

Flott. Jeg kommer aldri til å få en like igjen! :sob:

10 Likes

Bare tøv å la være, jeg trykker liker nå akkurat som før denne funksjonen.
Folk lærer etterhvert hvem det er verd å lytte til, og hvem som har en egen agenda, og “kjøper” titusener av aksjer stadig vekk, mens realitetene er noe helt annet :joy:
Mange dyktige folk her inne, som det er verd å lytte til.
Ofte dokumenterer de sine påstander og innspill.

16 Likes

Da har vi kåret en haug med Teksperter :smiley: Grattis!

Note to self til neste gang er å ekskludere TekBot fra kåringen, han/hun/det har blitt Tekspert i flere tråder :smiley:

10 Likes

Det heter hen

4 Likes

Og kanskje et minimum antall totale likes/innlegg i et emne for at det skal avholdes en kåring?

Føler meg ikke som en tekspert med to likes i et emne:)

5 Likes

Men tenk så lett det er for noen å ta over tronen din @sparkonge! Her må det skrives for å tviholde på makten :wink:

4 Likes

Nå har mailboksen min gått “bananas” igjen. Flere epostvarsler ifm. tildeling som Tekspert. Kanskje @pdx burde vurdere å endre tildelingsalgoritmen litt for jeg føler meg absolutt ikke som Tekspert i alle disse aksjene :rofl:

Forslag til endringer:

  • Krav om minste antall likes.
  • Krav om minste antall poster/forskjellige brukere i tråden. Jeg poster stort sett om aksjer som svært få på Tekinvestor-forumet følger. Hvis det stort sett er bare jeg som poster så kan vel ikke aksjen regnes som en av de mer populære investeringene på dette forumet?
  • Kanskje knytte tildelingen opp mot favoritter. F.eks. bruker jeg favoritter aktivt for de aksjene som jeg overvåker. Jeg kommenterer også kun i aksjer som jeg har i favoritt-listen min. Å bli tildelt Tekspert i aksjer som jeg har fjernet fra favorittlisten og følgelig ikke lenger poster om blir litt rart.

7 Likes