Episk!
Keep it coming @h3nk1
Forøvrig ganske komisk å se at det virker som folk plutselig er blitt mye mer selektive på å “like” kommentarer på aksjetrådene
Nånå, nu må du ikke være utro med Evil, tro hvor sjalu han blir!
Har en sykt bra meme til deg. Den kommer på mandag
Flott. Jeg kommer aldri til å få en like igjen!
Bare tøv å la være, jeg trykker liker nå akkurat som før denne funksjonen.
Folk lærer etterhvert hvem det er verd å lytte til, og hvem som har en egen agenda, og “kjøper” titusener av aksjer stadig vekk, mens realitetene er noe helt annet
Mange dyktige folk her inne, som det er verd å lytte til.
Ofte dokumenterer de sine påstander og innspill.
Da har vi kåret en haug med Teksperter Grattis!
Note to self til neste gang er å ekskludere TekBot fra kåringen, han/hun/det har blitt Tekspert i flere tråder
Det heter hen
Og kanskje et minimum antall totale likes/innlegg i et emne for at det skal avholdes en kåring?
Føler meg ikke som en tekspert med to likes i et emne:)
Men tenk så lett det er for noen å ta over tronen din @sparkonge! Her må det skrives for å tviholde på makten
Nå har mailboksen min gått “bananas” igjen. Flere epostvarsler ifm. tildeling som Tekspert. Kanskje @pdx burde vurdere å endre tildelingsalgoritmen litt for jeg føler meg absolutt ikke som Tekspert i alle disse aksjene
Forslag til endringer:
- Krav om minste antall likes.
- Krav om minste antall poster/forskjellige brukere i tråden. Jeg poster stort sett om aksjer som svært få på Tekinvestor-forumet følger. Hvis det stort sett er bare jeg som poster så kan vel ikke aksjen regnes som en av de mer populære investeringene på dette forumet?
- Kanskje knytte tildelingen opp mot favoritter. F.eks. bruker jeg favoritter aktivt for de aksjene som jeg overvåker. Jeg kommenterer også kun i aksjer som jeg har i favoritt-listen min. Å bli tildelt Tekspert i aksjer som jeg har fjernet fra favorittlisten og følgelig ikke lenger poster om blir litt rart.