Her var det mye. Jeg får ta det litt oppstykket.
“Du virker å være opptatt av det medisinske primært som er vel og bra men det er mye mer som skal til for å vurdere et biotekcase.”
Jo, jeg er opptatt av biologien, men har også vært opptatt av tox, CMC, GOGS, det kommersielle potensiale i indikasjon, klinisk strategi., finansiering og runway etc Jeg vet ikke hva du definerer som “medisinske”. Jeg er mindre opptatt av aksjekurs, short og den slags - så hvis det er det du mener så har du rett.
“[…] en det hadde tjent deg bedre om du ikke var så ladet i en del av kommentarene. Og spesielt når det kommer til Nykode, hvor jeg senser er et par (eller mange?) horn i siden til Nykode generelt og Agnete spesielt (litt hånlig omtale av henne som molekylærbiolog som ikke burde kjøre kliniske studier feks).”
Har du lest noen av mine innlegg i BGBIO-tråden, Insulife eller APIM (som jeg kalte ett O-fagsprosjekt, beste fall en naturfagsoppgave)? Jeg føler ikke at jeg behandler NYKD stemoderlig eller annerledes enn noen av de andre casene jeg er brear på. Jo, jeg har ikke vært superimponert over Agnete, men dette fordi måten hun kommuniserer på og legger frem. Dvs jeg synes hun overselger, mangler typiske forbehold man blir opplært i ved å jobbe i farma og omtaler ting som jo hun ikke har lang erfaring med. Jeg skjønner at hun er oppfinner (sammenmed Bogen), men jeg opplever at hun nå har netto negativ påvirkning (dette er subjektivt). Ellers så er jeg kritisk til at selskapet ikke deler nok data i tide.
“Om kursen i NYKD hadde vært 90 kr hadde jeg skjønt det.”
Fra mitt første innlegg har jeg vært bear NYKD og dette var konsistent selvom de hadde Roch og REGN dealene, dvs når kursene var flere prosent høyere enn i dagens.
At jeg er bear NYKD har jo jeg skrevet tydelig over her, senest for 2 dager siden. Jeg føler jeg ikke er mer krass enn andre case. Siden forumet er anonymt tillater jeg å være hakket mer sleivete enn det jeg hadde vært irl, men jeg tror nok dette gjelder flere enn bare meg. Dette er tross alt ikke et vitensapelig forum.
Ellers, hva gjelder NYKD, så mener jeg flere her også legger mye i dataene som kommer dryppvis og de resultatene som dere mener studien antyder er grov oversimplifsering ifht til hva studiedesignet er ment til å kunne si noe om.
Helt greit at du ikke har lyst til å snakke med meg. Jeg kan ha den effekten på folk, enkelte i BGBIO tråden som også sluttet å følge opp, og dette var på gode kurser når jeg kalte selskapet for et “togkræsj i sakte film”.
Adios