Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

1 Like

Fint at du la den ut.

Ikke så mye nytt så vidt jeg kunne se. Men det er verdt å få med seg at Genentech har innbetalt 20 MUSD, så i tillegg til innbetalingen fra Regeneron øker vel cash posisjonen til selskapet selv om de nå har passert 100 ansatte. Ganske unikt i norsk biotech.
image

4 Likes

Het enig… de satser enormt! I platform utvikling, i partner avtaler o.m. … kan ikke se å ha sett slik innenfor Norske biotek de siste 20 år.

Screenshot from 2022-02-18 14-45-28

Takk. Jeg går all in :+1:

7 Likes

Med InsiderPluss kan du se handler utført denne dagen. Kan gi deg en finfin pekepinn :+1:

Nå får jo folk en ganske kraftig influensa men de fleste eblir ikke så syke. Vil COVID vaksinen være ett bomskudd for nykode? Jeg tror ja.

2 Likes

De er etter alle solmerker alt for sent ute med sin Covid-vaksine.
Men dette er jo en hype som kan skaffe selskapet litt ekstra blest og oppmerksomhet.

Jeg hadde nettopp Covid. Det var omtrent som en forkjølelse, noe trøtt i dagane etterpå. Må da være viktigere sykdommer å lage vaksine mot enn noe så mildt noe tenker jeg da.

1 Like

Så fordi du ikke trenger den burde Nykode legge ned programmet? :man_shrugging:

Nykode har en sjanse til å få forholdsvis raskt undersøkt og muligens validert teknologien deres i infeksiøse sykdommer, og jeg skjønner godt at de griper den. Det er ingen garantier for hvordan pandemien utvikler seg eller hva som vil bli neste pandemi, så dersom teknologien fungerer er de godt skodd for å få investorpenger til å gå enda bredere ut i andre infeksiøse sykdommer.

8 Likes

Det kan selvsagt blusse opp igjen og komme nye mutasjoner. Så kommentaren var ikke ment for hva Nykode burde gjøre. Men egen erfaring og de jeg prater med som har hatt Covid så er de fleste overasket over hvor milde symtomene er. Så usikker på hva selskaper som nå satser på en covidvaksine kan forvente seg. Men selvsagt positivt om de får til en vaksine som viser at teknologien fungerer, ingen tvil om det.

Mandatory notification of acquisition of shares by primary insider

2 Likes

De snakket om dette på Radforsk, men er det slik at det i første omgang kun kommer data på 17 pasienter fra ovariekreft interim resultatene? Fikk med meg hvilken studie de snakket om.

Det var vel 18 pasienter det ventes data for i livmor (som vel er cervical, mens ovarie er eggstokk) kreft forbundet med HPV 16 virusinfeksjon som er forventet i 1H2022.
I tillegg er det forventet data også på minst en av de to Covid vaksinene, antall og hvor langt de har kommet i analysen er vel ikke spesifisert.

Også vet vi jo ikke når Genentech velger å lette på sløret rundt VB10.NEO studien. Men de har neppe noe hastverk med å avsløre det, og jeg forventer at de bruker god tid for å holde sitt forsprang (som jeg jo håper de har).

1 Like

Takk! Blir kanskje ikke så mye forventningsrally på 18 pasienter, så da skal jeg nok vente til etter denne dataen før jeg eventuelt kjøper her. Jeg liker teknologien og selskapet ellers, men hadde vært fint å få sett noe klinisk data.

Fatter ikke hvorfor det skal kun komme 18 ukers oppfølging av kun 18 pasienter når de har 12 ukers ORR-data på nesten samtlige. Kursen burde faktisk få litt juling, for her holder de tilbake info.

3 Likes

Vi kan alle spekulere i hvorfor det ikke kommer mer data, og hvorfor det ikke kommer tidligere (det kan jo godt være at det kommer mer også?), men om du ikke ser at aksjen allerede har fått juling så er det på tide og kjøpe briller.

1 Like

Et rødt flagg at et selskap som har (nylig) hatt market cap på 25mrd ikke vil publisere oppdaterte data, imo.

http://admininfo.helse-sorost.no/digitalfornying_/MKBSttteinformasjon/Gyn%20081-082%20VB%20C-02%20Atezolizumab.pdf
Ser ut som de følges opp hver 9. uke, men har ikke sett protokollen.

2 Likes

Spørsmålet er vel hvem so styrer slipp av info.
Ikke sikkert det er NYKD men partnere og de bryr seg vel kun om egne strategier og egne konkurransefortrinn og da kan være ok å holde hemmelig info lengst mulig