Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

Hvor ser du det?

Som betalende medlem av forumet kan du få daglig oversikt over nesten alle handler i de norske aksjene, med de forsinkelsene som gjelder. I tillegg til å kunne følge bjellesauene støtter du også at selve forumet fortsetter å eksistere.

1 Like

Moderna har fått godkjent en oppdatert cpvid vaksine for nye varianter . Nykode har ikke fått ut noe som helst enda. Leit at det tar såpass tid

1 Like

Nykode Therapeutics to announce financial results for the first half of 2022 and host webcast presentation on August 24, 2022

1 Like

Nykode Therapeutics ASA - Mandatory notification for close associate of primary insider

Radforsk bruker aksjer i de børsnoterte selskapene som sikkerhet for å stille med finansiering til andre selskaper og prosjekter. Dette er helt udramatisk (og noe jeg ikke forstår at man ikke skriver i meldingen!).

2 Likes

Noen som har forventet milepælsplanen for Nykode eller? Når kan man forvente nye data og nyheter?

1 Like

Takk! Spennende, så en klinisk readout før nyttår da.

På de interne programmene så er det ikke angitt noe tidspunkt :thinking:

https://finansavisen.no/nyheter/bors/2022/09/05/7924734/dnb-disse-aksjene-gar-inn-og-ut-av-hovedindeksen

Hvem går inn/ut?

I hht til artikkelen går Nykode inn.

Det skjønte jeg, var de andre jeg lurte på :wink:

1 Like

I tillegg til Vår Energi og Cadeler.

Takk - og ut?

Ut Aker Carbon Capture, Nordic Nanovector, Gaming Innovation Group og Pexip

2 Likes

Nykode Therapeutics to be included in the Oslo Børs Benchmark Index (OSEBX) and the Oslo Børs Mutual Fund Index (OSEFX)

4 Likes
1 Like