Alt du skriver her får du svar på i podkasten til radforsk.
Tja, jeg har hørt den og syntes ikke svarene var spesielt gode. Det gikk jo nylig 10 millioner aksjer på 20,- kroner, som et eksempel. Og spørsmålet om rabatten ble vel ikke besvart på noen god måte, selv om jeg vet fra før at utenlandske meglerhus alt presser kursen maks ned.
Da bør du høre den en gang til
Kan du ikke heller utdype hva du mener å ha hørt av forklaringer i den podcasten da? Jeg har også hørt den igjennom btw.
Hvorfor slettet du den posten? Stemte ikke det du skrev?
Han skrev vel at poaisjoner pr 3Q rapporteres i november, me de inneholder jo ikke aksjer kjøpt i en emisjon i oktober. Så det ble vel bare feil.
Nu är vi på väg uppåt och intressant och veta vilket fond som kom in!
Hvilke meglerhus har dekning analyser?
Du finner dette stort sett opplyst på hjemmesidene til de ulike selskapene:
Nykode skal altså på Nasdaq. Det må skje i forbindelse med en stor nyhet. Kan det være i forbindelse med annonsering av ny kandidat innen kreft nå i Q4?
Et annet alternativ er at de timer det til lansering av plan for å ta auto-immune satsingen til klinikken. Men det guider de nå først skjer 2H24 (jeg mener de sa “into 2024” på CMD for to måneder siden).
En ting som ikke nevnes, men som vel burde komme snart er LPD i VB-N-02 - altså hvis de skal rekke å lese av i desember 2024.
Litt tidlig om man hører mellom linjene i siste podden til Jonas?
Selv om de ikke sier noe helt konkret om tid så høres det ut som om det ligger litt lenger frem i tid. Synes jeg.
Men, ATL synes satt på 16,36isj🤞🏽
"– Det er veldig mye spennende som skjer i selskapet. De skal starte en potensiell registreringsstudie innenfor livmorhalskreft i dette kvartalet. Den største kjente triggeren som kommer vil være når vi får midlertidige data fra den studien. Hvis de får god pasientrekruttering, tror vi det kan komme i andre halvdel av 2025, sier Holom.
– Har de penger til slutten av 2025?
– På tross av relativt ambisiøse planer har de penger ut 2025 sånn som vi ser det. Avtalene de har inngått vil sannsynligvis også utløse noen milepælsutbetalinger som eventuelt vil forlenge runway ytterligere, vi tror det kan komme noe i 2024, sier Holom"
Alt det Holom “tror” her, altså interim i 2H25 på VB-C-04 og resultater fra VB-N-02 i 2H24 er hva selskapet selv også guider. Men han er tydeligvis så usikker på dette at han faktisk måtte spørre om det første på gårsdagens Q-presentasjon. Selv ville jeg heller spurt om det siste for å forsikre meg om det - som er mye viktigere for selskapets fremtid. At den interimen fra VB-C-04 fra 30+30 pasienter skal kunne gi noe i nærheten av konklusive data er også veldig håpefullt.
Har DnB fond nor andeler I nykode? For eks DnB helse?
Ikke mye norsk her gitt (DNB Health Care)! Sikkert smart av de
https://www.morningstar.no/no/funds/snapshot/snapshot.aspx?id=F00000ZFFU&tab=3