Om det er meg du sikter til har jeg ikke påstått noe. Jeg kom med et spørsmål og understreket at jeg ikke var noen ekspert
Tensker du at å ikke dele tall indikerer at effekten kanskje er mindre god enn man kan få inntrykk av?
Jeg tror vel ikke i seg selv det betyr så fryktelig mye om mOS er 23 eller 26 måneder. Når jeg er blitt så opptatt av hva de har sagt om dette, så handler det om vitenskapelig redelighet, og hva man kan si på hvilket tidspunkt med hvilke data. At de historiske kontrollene hadde til dels vesentlig forskjellige inklusjonskriterier er nok et større problem egentlig.
To the moon
Vært bra med innsidekjøp den siste tiden. Det er et godt tegn.
Det synes å være en hvis optimisme å spore i forumet. Kan vi håpe på suksess etter mange år med ørkenvadring i norsk biotek?
Mirakel att den ikke gick mer upp idag av uppdateringen
Hei he - de kjøpte sjefen, sønnen hans og styrelederen i U korttid før det smalt.
Ingen skal si noe på antall innsidekjøp siste mnd! Men som forventa er jo folk livredde etter ultimovacs…
Støvet legger seg etterhvert
Ikke bare livredde, men blakke også……
Ja, men er nok ikke bare pga. Ultimovacs. Det er nok stor skepsis generelt til denne type selskaper nå etter mange failures på rekke og rad.
Det viktigste er nok at det kun er randomiserte data som betyr noe. Alt annet har liten/ingen verdi. Det har vist seg nå gang på gang. Og nykd har ingen randomiserte data. Nykd har riktignok fått til et samarbeid, hvor det ligger et mulig potensiale, men også her er egentlig verdien svært liten før det faktisk ligger noe konkret på bordet.
Absolutt! Hinta egnt mest til at jeg tror denne hadde lagd på 20 tallet om ulti hadde vært suksess med meldingen. Data har jo alt og si så er jo egentlig uvesentlig om den ligger på 15 eller 25 kr nå
Nykode er det eneste biotechet som utvikler selskapet til å bli et nordisk powerhouse ala Genmab.
Funker teknologien så blir det huge, ikke noe å si det.
Som Genmab har de en plattformtech, men det aller viktigste er at de tidlig har vokst selskapet til et stort biotech med ~170 ansatte.
I følge forskning er dette måten det gjøres på i mange av de biotechene som lykkes og blir veldig store.
Hva tror gjenget, får vi en melding dagen etter påske om start av Ph3 studien? Q1 er straks ferdig.
Kan det være at studie start blir etter at de oppdaterte dataene blir presentert på en konferanse, for å få legene rundt om gira?
Etter smellen med Ulti kan det ta årevis før noen aksjonærer toucher biotek igjen, noen kanskje aldri igjen. Jeg er selv NANO survivor…
Nok av insidere som griper muligheten om ikke annet 🫡
Ph3-studie skal de ikke starte.