Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

At selskapet fokuserer kreftene der de mener de kan ha mest kraft, er jo ikke helt fremmed i forretningslivet ellers. Er du kortsiktig i aksjen kan det virke dumt, men dette er forhåpentligvis en voksen og god strategisk beslutning som gjøres uavhengig om kursen faller litt.

2 Likes

Kan det være denne studien?
LBA8 A randomised phase III trial of induction chemotherapy followed by chemoradiation compared with chemoradiation alone in locally advanced cervical cancer: The GCIG INTERLACE trial (annalsofoncology.org) :man_shrugging:

Edit: Se Polygon sitt svar under, mitt tips kom fra et Co-pilot søk og det funker jo bare sånn passe.

Tror heller det er denne:

https://www.fda.gov/drugs/resources-information-approved-drugs/fda-approves-tisotumab-vedotin-tftv-recurrent-or-metastatic-cervical-cancer

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Takk for godt innspill👍🏻 Med bæsje emojies, tenker jeg umiddelbart at her har vi med en som har skikkelig peiling.

Verdt å lese:

La oss håpe at Plan B kommer raskt.

2 Likes

Ser at Hans Anderssen har lenket til den samme pressemeldingen fra FDA som meg :sweat_smile:

:wave:

1 Like

at hovedsstudien legges ned er vele neppe bra for selskapet?

Norsk biotek forblir et sørgelig skue…

2 Likes

Var det hovedstudien som røk?

Godeste Engsig senker kursen ganske heftig nå

Onsdag ble det klart at det norske biotekselskapet Nykode Therapeutics har besluttet å avbryte sin fase 2-studie C-04, som ved siden av partnerskapsstudiene med Regeneron og Genentech ble ansett som Nykodes viktigste studie.

Nykode kollapser på børs etter at det legger ned sin hovedstudie. – Når den avsluttes er det dramatisk og svært uheldig på kort sikt, sier DNB Markets-analytiker Geir Hiller Holom.

1 Like

Nå var det kanskje denne du mente å lenke til, og ikke Healthtalk som Boms la ut like over her?

Altså det får liksom være grenser til overreaksjon. Mcap er nå 2,1 mrd. Skal også Nykode prises til kontantbeholdningen nå eller. Partneravtalene og pipelinen, den gjenværende, har ingen verdi etter dette (ironi om ikke noen skjønte).

1 Like

Det er vel ingen trøst :thinking:

Det ble vel neppe kjent i går kveld at et konkurrerende drug har levert data med HR 0,70.

Det er nok fint mulig å resonnere seg frem til at det slår beina under fase 2 studiet til NYKD og derav selge seg ut i god tid. Dog er slike ting forbeholdt de som følger konkurransesituasjonen tett og ikke amatører som oss.

1 Like

Så feil kan (han) ta

Recap :

1 Like

Dette kom jo som julekvelden for Holom også da. Var bare Susanne Stuffers som forutså dette - og det gjorde hun kun to dager før de annonserte det :thinking:

…spent på listene i kveld om samboeren hennes også solgte de siste aksjene sine

NYKD må vel på et eller annet vis bevise verdien av sine avtaler. Da avtalene ble inngått ble selskapet genierklært. Hva har de fått ut av programmene foruten up front og et par milestones som gav dem mulighet til å vokse som selskap? Fint lite skal man tro markedet. Så enten tar markedet feil eller så eller disse avtalene per tid 0 verdt.

Det helt utrolig ironiske i dette er at jeg idag kjøpte aksjer til samme kurs (6,40) som aksjer jeg kjøpte i 2018. Vi kjenner historien. Vaccibody ble i årene etter en rakett som steg til 90,- . Kan historien gjenta seg? Ser ikke sånn ut nå, men hvis det finnes verdi i plattformen vil selskapet komme tilbake, entne med nye avtaler eller utvikling på avtalene de allerede har.

1 Like

Akkurat det samme som i Pho mao ref. Asieris.

1 Like