Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

Bortsett fra Softox, som har bedrevet selvskading til det smått ekstreme.

4 Likes

Off-topic, men tallene er verre enn som så. Justert for aksjespleis er ATH hhv ca 750,- og 4.000,- :face_with_head_bandage:

2 Likes

Var kan man se webcasten kl 16 ?

Dette skal være linken:
https://event.webcasts.com/starthere.jsp?ei=1679685&tp_key=dff7ea87a1

Nykode Therapeutics - Mandatory notification of acquisition of shares by primary insider

8 Likes

Noen må ha kost seg litt i sluttauksjonen, vel? :nerd_face::joy:

Dagens tall: 5,555

Någon som följt med på webcast ? Blev något intressant lagt fram eller bara bullshit?
Fixk ikke med mig de desverre

1 Like

Q & A er en vits, når alt annet enn spørsmål fra analytikere som følger selskapet blir ignorert.

Her er hva jeg spurte om, og som de ikke ville svare på:

  • Will the update on the autoimmune disease program in Q4 include plans for taking it to the clinic? Or is it not an option to do this without a partner?

  • Expected topline from VB N-02 is still December 2024 on clinicaltrials.gov. I assume this is no longer correct. Can you give an estimate for a new date?

Ellers:

Ledelsen i Nykode fikk en “heads up” forut for reorganiseringen i Genentech sa CEO

De venter på et eller annet på ESMO for å designe VB-C-05 ferdig

“Analysis is ongoing” sa CMO om VB N-02. Men det kan bare ikke stemme. Han kun ha alludert (et ord hele ledelsen bruker omtrent 100 ganger i hver presentasjon :sweat_smile:) til at studien er ferdig rekruttert.

6 Likes

Send spørsmålene til IR, så får du kanskje svar den veien.

1 Like
2 Likes

“I denne konkrete saken har vi merket oss kursutviklingen i forkant av meldingen, og vil rutinemessig foreta nærmere undersøkelser, sier seksjonssjef Thomas Borchgrevink i Finanstilsynet til Finansavisen.”

Synes dette virker som en Journalist som har lest XI sitt nyhetsbrev og bestemt seg for å lage en sak. Artikkelen referer til salg som er gjort for veldig lenge siden. I mitt hode er det listene som kommer i kveld som ev. bekrefter om det er lekket info.

6 Likes

For en katastrofemelding. Er det reprise på Ultimovacs? Merkelig hvordan nesten alle her inne virker «forelsket» i norsk biotek?

2 Likes

2 Likes

Han stjeler i hvert fall jevnlig poenger herfra. Inkludert denne i dag

1 Like

Ah, of course. Hvordan kunne jeg glemme de :sweat_smile: Kan også legge med Clavis som ble min første biotek-erfaring (n00bs vil nok ikke vite hva dette er) - den gikk til over 60 kr. Selskapet eksisterer ikke lenger… :woozy_face:

2 Likes

Å mykoksen……prøvde å scrolle meg tilbake…var en post her på at den gikk til 30,- … var den ikke oppe i 110,- …hvertfall intra :face_with_monocle:

2 Likes

Ikke glem hubro therapeutics som gikk konkurs i tidligere i år. Private små investorer burde bare holde seg langt unna norsk biotek. De ledes stort sett av de glade amatører som skal prøve seg mot mye bedre selskaper i utlandet.

4 Likes

Tivdak ble godkjent i April, så dette har det vært mulig å sette seg inn i lenge, uansett veldig bra timing fra en rekke tidligere og nåværende nærstående til selskapet.
https://www.pfizer.com/news/press-release/press-release-detail/fda-grants-full-approval-tivdakr-treat-recurrent-or

2 Likes

Det CMO brukte en del tid på å forklare på callen i dag var at det er ikke endringen i SoC per se som førte til nedleggelsen. Det var at rekrutteringen ble veldig forsinket pga. en “dynamikk” med at aktuelle pasienter ble værende på lokale sykehus og ikke ble sendt videre til de sitene som rekrutterte. Og han var veldig klar på at dette ikke hadde noe å gjøre med hvilken effekt man har sett i de få pasientene som har blitt rekruttert.

6 Likes

Det utgjorde vel selve grunnfjellet da dette forumet ble dannet?
Skal bli interessant å se om forumet endrer fokus etter alle disse fadesene innen biotek.

1 Like