Ville bare tydeliggjøre din diskusjonsform, og nå tilegner du meg følelser også , slapp av jeg tok meg ikke nær. Nok om det.
Jeg kan ikke selskapet slikt som deg, jeg har kjøpt mye pga det psykologiske, det ser for meg ut som alle har gitt opp, og kursen som du sier har rast 90%, men jeg ser ikke helt sammenheng med raset helt ned her og performence til ledelse, noe du åpenbart ser. Jeg mener det er mange faktorer utenfor selskapets kontroll.
Som renteøkninger, et fryktelig biotech sentiment, tvangssalg hele veien ned, radforsk ble tvangssolgt som er en betydelig aktør i bransjen, det var usikkerhet rundt genentech partnerskapet og tilslutt så stoppet de et studie.
Ja det har gått tregt og ja det er ikke bra at de stoppet et studie, selv om det ikke var feil med vaksinen, men kursraset man har sett nå er en overdrivelse på nedsiden, imo. Og det var derfor jeg investerte i selskapet. Dette er mitt syn. Selvfølgelig helt greit for meg at andre har et helt annet syn, har jeg sagt noe annet?
Jeg vet ikke hvorfor det har tatt lang tid, men ser jo at genentech studie fasen de er nå tar 3-4 år da, så mulig lang utviklingsperiode, kompleks vaksine som krever omfattende forskning og prekliniske studier. Ny utprøvd teknologi har vel du påpekt tidligere, mulig derfor det har tatt så lang tid, og helt sikkert strategiske feilvalg, som også har bidratt med alt det andre å sende kursen ned. Men dette vet du garantert bedre enn meg, hvorfor har det tatt så lang tid?
- Jeg har ikke peiling, men det stopper meg ikke fra å invester, jeg har nok solgt lenge før vi finner ut om dette virker eller ikke. Men de har partnere som har tro på dette, muligens som en lottokupong. Men likevell de legger mye penger inn i dette, kanskje ikke for de, men for Nykode. Jeg ser det har blitt kjøpt en del fra innsidere tidligere i år også, så de har vel troa på dette, de kaster ikke penger i dass om de ikke hadde noe troa på at dette fungerer. Så det er åpenbart delte meninger og jeg som ikke har peiling, tar til meg meningene til de som har troa og de som ikke har troa (som deg) og gjør en betrakting ut av det. Så setter pris på de faglige innleggene dine. Men jeg tror det kommer rekyl her, jeg tror det kommer partnerskap her og jeg tror det kommer gode resultater fra genentech og da har jeg mest sannsynlig solgt, så om de lykkes eller ikke betyr egentlig ikke så mye for men investeringsmessig, jeg håper selvsagt på pasientene sine vegne. Og tar selvfølgelig ikke et større bet enn jeg har rå til å tape om det skulle dukke opp noen dårlige news som sender aksjen langt under cash før jeg har solgt.