Var dette som satte toppen på 80,- i 2021 da😅
N-01-AACR-2023-final.pdf
1605.11 KB
Var dette som satte toppen på 80,- i 2021 da😅
Vi er i hvertfall 2 som messer om akkurat det!
Må ikke studiet bli ferdig først da? eller interim dere tenker på?
Vaccibody har stupt ned til helvete i Marianegropen, og som enda en gang beviser mitt poeng - norsk biotek er full av folk som later som de vet hva de driver med.
Og det bare MÅTTE du si som ditt første innlegg om denne aksjen?
Så jeg vet ikke hvor du kom med uttalelsen om at dette beviser hva du har sagt/skrevet.
Men skadefryden din kommer vel fra hjertet så det er vel godt ment…
I motsetning til @Roc, så messer kun du ja @Accountant
Og hva var det ditt “poeng” var @Eriksens ?
Vær gjerne kritisk på den ene eller andre måten, men lat nå i hvert fall som man har noe å komme med!
Arrester meg på noen av mine innlegg da
Ikke kommet med NOEN data ennå ?
Og hadde dette vært på et annet sosialt medium hadde kanskje #Janteloven passet som avslutning.
Arrester meg på noen av mine innlegg da
Det ville i så fall sett sånn her ut
@Roc vil ha klinisk PoC @Boms , og da betyr immunresponsdata nada. Men selv om Genentech hadde ønsket å dele absolutt alt av kliniske data fra VB-N-01 også, så ville det ikke hatt mulighet til å gi noe særlig meningsfylt bilde av klinisk respons fordi dette var en liten enarmet sekkestudie med vilt forskjellige pasienter og krefttyper. VB-N-02 har altså akkurat rekruttert ferdig, så å sitte å mase om data fra denne er jo temmelig prematurt. Men Nykode burde komme med en guiding på når Genentech leser av denne, og hvorvidt det er i flere omganger. De må slutte å skyve Genentech foran seg for å komme unna med å kommunisere nada rundt .NEO
There u go
There I go? Dette har jeg mast om i fire år jeg
Mitt poeng er at det eneste som har utviklet seg i dette svindelforetaket av et selskap er størrelsen på underskuddet.
For øvrig kan ikke pipelinen gi forsikring på kommersialisering. Langt i fra. Det jeg kan si er at det er flere som deler samme syn fra miljøet på Gaustad og Forskningsparken. Ett mirakel skal til for at Vaccibody lykkes i markedet.
Videre fikk vi bekreftet at Haaland er like dum som han ser ut.
Jeg må innrømme at det er en viss tilfredsstillelse når jeg ser at markedet de siste to årene endelig har fått opp øynene for denne bløffen. Aksjekursen er en tommel opp til alle oss som har advart mot dette selskapet i årevis. Dog, ikke på tekinvestor.
Husk å si fra til Genentech, Regeneron og MSD også da, men takk for at du advarer alle oss her inne da:) For å være ærlig, så synes jeg dette innlegget bar preg av veldig sterke følelser.
men det finnes data som er publisert
Dette sier vel kanskje ikke så mye, eller hvordan tenker du at vi kan translatere disse dataene til noe klinisk betydningsfullt? Og dette har riktignok blitt publisert på hjemmesiden, du har rett i det, men har vel ikke blitt publisert i en peer reviewed artikkel?
Jeg mener bare at det har ikke kommet noe særlig mye verdidrivende nytt fra selskapet generelt siden partnerskapene ble inngått. At partnerskapsprosjektene går fremover er jo bra det, men det hadde vært spennende å se noe kliniske data både fra partnerprosjektene og deres egne prosjekter. Er kliniske deriskende data som betyr noe. Hva angår autoimmunitet så føler jeg det å vise data fra musemodeller ikke er spesielt imponerende. Det hadde vært bedre som de feks meldte IND på autoimmunitet og sammen med en slik melding viste effektdata i mus. Da vet man jo at de har passert tox, cmc og effektkravene til myndighetene og man er klar til å teste i menmesker. Pt så er det bare noen effektdata i mus og tiden går.
Genentech, Regeneron og MSD
Tolker som at du legger veldig mye vekt i disse partneravtalene. Noe du selvfølgelig burde gjøre. Men bare av ren nysgjerrighet, hvor ofte får disse BP selskapene rett på sine eksterne og interne bets hva angår uprøvde plattformer og tidligfase prosjekter?
Sjelden, og jeg tror ikke Nykode vil lykkes, men jeg tror det vil komme mye morro underveis som vil sende kursen opp. Jeg tror på gode resultater fra genentech, jeg tror de går videre til neste fase, jeg tror de får nye partnerskap og utvidete partnerskap. Biotech lykkes som regel aldri, men det er litt av et sirkus og en karusell på ferden til endelig svar. Hadde ikke investert uten partnerskapene nei. De har åpenbart sett noe som de vil forske videre på.
jeg tror de får nye partnerskap og utvidete partnerskap.
Wow! På hva? Hvilke grunnlag?
På trackrecord og indikajsoner, kan godt være de ikke får det, men jeg tror det, så kan du tro akkurat hva du vil.
Ord, ord, ord. Og ingen handlinger. Akkurat som NANO.
Nå har ikke Genentech den beste track-recorden heller.
For min del kjøper jeg heller en lottokupong enn en aksjepost i dette langvarige tapsløpet. At de i tillegg fikk utdelt en “innovasjonspris”, eller fiaskopris som jeg kaller det for fra sosialistene på UiO tilbake i 2020 er tragikomisk. Ikke noe annet enn to streker under min konklusjon om at biotek-miljøet i Norge er dysfunksjonelt.
1605.11 KB
Har heldigvis andre ting fore en fredag ettermiddag, men det hevdes stadig vekk at det ikke finnes data. Greit nok at det ikke finnes tilgjengelig i det formatet du «krever» for å godta det, men det finnes data i ulike sammenhenger både om VB10.NEO og VB10.16. Så kan man jo synes det er for lite/svakt, men det finnes altså data. Pasientene i NEO studien hadde også vært fulgt opp i 12 mnd, så det betyr at de jo tydeligvis lever og det er jo alltid godt tegn
Og når det gjelder beskrivelser som svindelforetak og beskyldninger om innsidehandel er det langt over streken av hva man burde skrive med mindre mann har sikre bevis - og de burde faktisk blitt sendt til rette instanser og ikke bare slengt rundt på et anonymt forum. Holder den typen påstander som å si at noe er et «svindelforetak» ikke vann er det faktisk markedsmanipulasjon og i følge markedsstatistikk er over 5 % av aksjene i Nykode nå shortet så hvem vet
NB God helg til de som fortjener det!