Men de som kjøpte aksjene fra Radforsk er i pluss helt til 4,0. Tipper vi ser i listene i kveld at de havnet på en type kontoer som er troendes til å dukke opp de neste dagene som typiske kortsiktige.
Ja, det er nok sant. Tragisk hele greia.
Skjønner likevel ikke hvorfor de ikke holder nå når de ikke solgte i går eller fredag. Hvorfor vente? Det gir ikke mening for meg. Jeg tenker også at uttalelsen fra Engsig om at initiativet c-05 var 95% klart og sier litt senere at partnerskap var svært aktuelt at det er noe de sitter og venter på å få i orden før de annonserer utarbeidelsen av C-05. Om de får med noen store vil jo dette gi selskapet et stort løft.
Hvor langt ned kan det gå fremover?
Kr 3? Kr 2?
Norsk biotek er norsk biotek
Null - 0kr kan det gå til 🫣
Dette er veldig hot ja, men de legemidlene farma har kjøpt opp innenfor autoimmun sykdommer har primært vært antistoffer og biologiske legemidler (monoklonale, bispesifikke, T-celle engagers, BiTEs), noe små molekyler og gene/cell. Enda til gode å se en deal i I&I (inflammation & Immunology) som bruker vaksiner som modalitet, men igjen, en gang må bli den første.
Firstfondene inn med 2.5 mill aksjer.
Fredly 1.166 mill
Spetalen også inne.
Det er jo bra?!
Hvor ser du dette?
Spetalen er ‘mannen med ljåen’!!!
Overhodet ikke bra!!!
Nykode ikke den eneste som sliter. Neoantigen vaksine selskapey Gritstone Bio med interim data i går. Aksjen falt 60%
Han tok 433 333 av 7 500 000 aksjer, så ikke akkurat krise.
Om ikke annet så virker 4 000 000 av aksjene å ha gått til fond/personer som har sittet long.
5 mill minst, Alden, Hifo,.to First fond og Fredly.
Mulig 1.5 -2 mill til flippere. Så stolleken bør snart være over på de aksjene.
Men kursfallet var vel kanskje vel så mye basert på behovet for funding, for data var vel ikke helt elendig?
Kanskje dumt at Nykode ga opp sitt shared antigen i kolorektal da?
Ja ,det er egentlig en dårlig nyhet som har fått liten oppmerksomhet. Samtidig så var det ikke gitt verdi i noen av analysene jeg har sett.
NB UV1 sin potensielle «universielle» virkning var heller ikke verdsatt i noen av analysene fra den samme gjengen.
Dårlig nyhet for kreftpasienter og vaksine-spacet, eller for Nykode mener du? Tror du Gritstone-resultatene påvirker hvordan Genentech/Roche vurderer .NEO?
Velger å tro at det er dårlig nytt for begge parter, men det vil vi jo neppe få svar på med det første.
Svar på ditt andre spm, er at det har jeg ikke tenkt i gjennom ( det er sent og har drukket min daglige dose vin)
Flipperne må også huske “flippe” før kursen ramler gjennom 4. Ikke mange ørene igjen.
Tror ikke alle de aksjene kan “flippes” uten å kjøre kursen greit under 4 kr
Er da en mulighet å pumpe litt, før man eventuelt dumper.
Interessant at Spetten plutselig dukket opp.
Kan jo ha vært Westeren som opplyste om easy bucks.
Sett litt overfladisk: interimdata antyder bedre effekt hos de med lavere sykdomsbyrde noe selskapet måler med circulær tumor DNA (ctDNA). Sammen med interimdata melder selskapet om at de skal hente penger. GRTS har i dag en mcap på skarve $35M.
Gritstone kjører en fase 2/3 studie som sikter mot å rekruttere 700 pasienter og studien har en kontrollarm dvs en arm som får SOC. Ved første øyekast virker det som at alle pasientene får fluoropyrimidine/oxaliplatin/bevacizumab, deretter får intervensjonsarmen, IPI og 6 doser med neoantigen vaksiner, mens begge armene for videre også Atezo. Mon tro hvorfor ikke begge får IPI?
Uansett, dette selskapet virker jo å være en benchmark for NYKD…og markedet virker ikke å belønne tilsynelatende antydning til effekt i en subgruppe…
Blir spennende å se om selskapet klarer å reise gode penger….dvs Gritstone altså, etter sine interimdata slipp.
Merk: fulle 700 pas er nok hvis selskapet får supper fra FDA om at dette kan bli en fase 3 studie. Og hvis så trenger vel selskapet virkelig endel penger
«Lite» selskapet målt i market cap, men bullish strategi må en si.
(Med forbehold, ikke sett på GRTS el studien deres nøye)