Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

Takk for svar. :blush:

Vi må.huske på at dette området som fort kan være en vaksine løsning for nesten alle smittsomme sykdommer. De nevner malaria ebola osv osv kommer på toppen av potensialet genentech og roche allerede ser i selskapet.

Vaccibosy fremstår som en enorm oppkjøpskandidat for big pharma. Jeg tenker at selv om mcap er høy er det så til de grader derisket gjennom genentech avtalen at jeg ser det som stor sannsynlighet for at man har høyere prosentvis stigning i vacci gikk enn de andre.

Jeg sitter forøvrig i ultimo Nano vacci og otello
. Ultimo er min største investering pga lav mcap.

1 Like

Tviler på at de blir kjøpt opp med det første.
De gjentok i dag at de vil bli verdens ledende vaksineselskap.

1 Like

Hva blir så markedsverdien om de blir verdens ledende vaksineselskap?
Noen som våger seg utpå?

Vil vel bli noe av det samme som Modena,men da må de også bli notert i USA.

Blir de det ledende vaksineselskapet i verden, så snakker vi fort 100mrd$+.

Det er opp ca 4200% fra i dag!

1 Like

Rundt 3000 kr aksjen ja,da tror jeg tar pensjonen.Men Vaccibody har bevist at de har forskere i verdensklasse og alt er mulig da.

1 Like

Der må jeg si meg enig. Det er uttalt fra selskapet at de IKKE skal selge ut, men bygge selskapet som en norsk Moderna / Genmab

1 Like

Mangler sannelig ikke på ambisjoner hos Vaccibody! Det lyser selvsikkerhet av Agnete når hun snakker om hjertebarnet sitt! Litt unorsk, men jeg liker holdningen.

Men tenker jeg tar 1000 kr pr. aksje i første omgang så får man se hva man gjør videre.

Genmab er kanskje mest relevant på ca. 180 MRDNOK pr. i dag… men Genmab har ikke sammenlignbar anvendelse på tvers i sin portefølje.

Ja, her snakker vi vaksiner på tvers av alle sykdomsgrener, det finnes vel ikke ett så komplett selskap i dag?

4200 % ja da er pensjonen sikret for meg selv og datra min. Jeg har begynt å sette barnetrygden inn i vacci og ultimo aksjer. Lite enda men med de prosentene blir det helt vilt.

1 Like

Ja, 10 000 blir da 420 000, kan bli ett bra innskudd det, selv med lave beløp i utgangspunktet.

Mann tjente millioner på aksje spekulering med sin datters barnetrygd.

SV og Ap raser og vil legge ned ordningen

VG.
11.12. 2038

1 Like

Tror folk gjør lurt i å holde litt bakkekontakt ellers ender tråden her opp som PCIB Småprat var tidligere i år. De tar laaaaaang tid og mye kapital for å bygge store globale selskap og det er ytterst få som lykkes,

(Men misforstå meg rett, jeg er stor fan av Agnete Fredriksen/Vaccibody og unner henne all mulig suksess)

6 Likes

Helt enig!
Men her er det faktisk ledelsen i selskapet som tar initiativet til å fantasere.
P. Walday er vel mest kjent for å si enten ingenting eller si noe som missfortstås totalt. :sweat_smile:

2 Likes

“Launching the Vaccibody platform technology against COVID-19 by developing a competitive second generation vaccine”

Tildeling av 14.7 mill. av forskningsrådet , ikke verst.

3 Likes

Det er så rått, og så har de manøvrert seg 100% forbi det tragiske korrupte klovnesirkuset vi kaller oslo Børs

5 Likes

Ja rått er en god beskrivelse og på tross av OBX-nissebørs.
Og dette kommer til å ta helt fullstendig av når de (innen 12mnd) lister seg på en skikkelig børs.

1 Like

Usikker på om dette intervjuet med Agnete er delt tidligere, men interessant er det uansett! :smiley:

1 Like