Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

Der er ikke avgjort. Anbefaler podcast fra radium som er gjort denne uka. Der forteller de alt. Det eneste som uroer meg angående vccibody er at det virker langt frem for det meste og de kan bruke en del penger på å få fram disse produktene…den store jokeren er at big pharma vil sluke selskapet i bud konkurranse…

2 Likes

Verdiene og potensialet blir reflektert i aksjekursen lenge før de kommer dit.

1 Like

Flott. Har ikke rukket å høre igjennom siste podcasten enda.

Haudemann tidlig inne i både Vaccibody og Kahoot. Dette må vel bli “årets investor”, dersom det er en slik tittel. Han har riktignok ikke gjort transaksjonene i år, men dyktig investor :clap::clap::raised_hands::raised_hands:

2 Likes

Helt villt hvor han har truffet. Jeg må innrømme jeg hadde absolutt nada tiltro til at han hadde tenkt å sitte så langsiktig som han har gjort, dette var en stor grunn til at jeg aldri kom meg på toget i vaccibody

1 Like

Ja han viser teft her!!
Der var nok en av grunnene til jeg hoppet av Vaccibody-toget for tidlig selv om jeg var rikelig fornøyd med gevinsten på det tidspunktet.

Må nok ærlig innrømme at jeg hadde hoppet av Kahoot-toget også dersom jeg var han. De ser for øvrig ikke ut til å stoppe noen av togene så han har virkelig truffet blink her for å si det pent.

Hang in there Jan!

2 Likes

Se Vaccibody i dag på dagsrevyen NRK.

10 Likes

Fenomenalt bra!

Nye 10-12% opp i dag mon tro?..:slight_smile:

Den vil nok fortsette å gå i hopp, med ett solid hopp i februar (12.2.21) når Q4 legges frem. I Q4-tallene vil første delbetaling fra Genentech fremkomme, og vil gi VACC et kvartalsresultat
på est. 1 950 MNOK.
Fortsatt gjenstår delutbetalinger på ca 5 000 MNOK for neo-strengen, samt royalties på mellom 10 og 15% frem i tid :slight_smile:
VACC har som mål å bli på norske hender, og lykkes i samme grad som f.eks. GENMAB
(verdi 156 MRD DKK vs. VACC med 20 MRD NOK).

Blir nok å holde på VACC i mange mange år fremover for min del.

2 Likes

Samme sak som algeta?
Husket godt da den tok av og tenkte den gangen at med en slik prising (mcap) så er fallhøyden voldsom og opsiden begrenset.
Men her tar jeg tydligvis feil.
Ofte ser en at akskjer som har steget i lang tid bare fortsetter opp og de som faller bare fortsetter å falle.
Svært liten betydning for dagens kurs at Mcap er høy ser det ut for eller hva er høy mcap?

Hvordan henger dette sammen egentlig?
Vaccibody har jo en selskapsverdi en bare kan drømme om og fortsetter opp mens billige TRVX har såvidt begynt å øke verdien etter lang tids verdifall selv med god utvikling og resultater???

Vacci er mye lenger framme i løpet enn Targovax, og fra og med neste kvartalspresentasjon tjener Vacci penger. Bare å smøre seg inn med tolmodighet i Targo også, den kommer den også en dag.

2 Likes

Artikkel om Bjarne Bogen:

2 Likes
4 Likes
10 Likes

Altså… headline på nrk.no på mobilen!

Vet någon när dom skall testa på människor ?

1 Like

https://www.cnbc.com/2021/01/13/moderna-ceo-says-the-world-will-have-to-live-with-the-coronavirus-forever.html
Det er i såfall godt nytt for et vaksineselskap :slight_smile:

1 Like

Har någon svar på nör nästa uppdatering kommer eller nör dom skall testa på människor ?