Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

Kan jo være de ikke er så opptatt av anonyme troll på et for dem perifert forum :wink:

Spøk til side så har jeg nettopp sendt en mail for å spørre om tidspunkt.

Vaccibody appoints Mikkel Wandahl Pedersen as new Chief Scientific Officer and Agnete B. Fredriksen as Chief Innovation & Strategy Officer

1 Like

Vaccibody AS - Quarterly report Q1 2021

1 Like

Share capital increase from exercise of warrants

Hvis noen lurer på hvor den nye CSOen kommer fra:

Akkurat nå er det veldig mye luft mellom kurs og kursmålet til Arctic, faktisk så mye som +78%

I mine øyne ser det ut til å være et bra tidspunkt for å investere i en langsiktig aksje.

1 Like

Analytikere treffer ca 50% !!!

Men hvis det betyr bare halvparten av kursmålet så er det fortsatt mye luft i mellom :laughing:

I morgen er Agnete og Michael med i Radium.

Blir lagt ut her:

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-177

4 Likes

God nyhet for verden, men dårligere for utsikten til VACCI sin covid-19-vaksine.

Tror ikke det har “såå” mye å si, singel dose er nok i mange tilfeller en viktigere faktor.

Jepp, singeldose vil øke complience👍

Da er denne aktiv :relaxed:

2 Likes

Engsig skal være konservativ og kaller vaksineprogrammet “verdens beste:grin: :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

Veldig bra oppdatering. Mange grunner til å glede seg fremover. Vacci er selvsikre og på offensiven. Tydelig ambisjon om å bli verdensledende, økt tempo på å utnytte teknologien med ny forskning og sist men ikke minst skal de skape store aksjonærverdier :boom::rocket:

5 Likes

Igjen, det rekrutteres:

Dette må vel være en stilling mange her med rette kan søke på :wink:

Bra fart på denna idag:)

Kursen stiger på høyt volum. Det brygger opp til Covid 2.0 oppdateringen som er meldt før utgangen av Juni. Engsig uttaler til Radium i all beskjedenhet at de har «verdens beste vaksineteknologi» :rocket::boom:

2 Likes

Veldig positivt det som skjer i VACC. Holder meg der minst frem til pensjonen begynner å rulle inn :slight_smile: