Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

Noen høydepunkter herfra? En covid vaksine som har litt lenger varighet hadde nok blitt verdsatt i disse dager. Men at de bruker så enormt med tid trekker ned. Tragisk tregt ift amerikanerene

det er kanskje ikke like desperat situasjon for å få noe fram fra myndighetenes side nå? det er etablerte alternativer, så test som normalt?

Tenker du på noteringen i uniten?

Høydepunktene kommer vel på torsdag. Er som regel svært få høydepunkter i en invitasjon til halvårsrapport.

Fem uker etter at Fredriksen lovet det:

3 Likes

Vaccibody AS - Quarterly report Q2 2021

Siden den faktisk ikke ligger på Vacci sine sider:
210826_Vaccibody_Quarterly_Report_Q2 2021.pdf (507,2 KB)

2 Likes

ligger der nå :laughing:

I mine øyne et positivt signal det at de melder at de allerede har nådd alle kliniske mål for 2021.

Nice!

“Karsten Bruins Slot (43) går fra Roche til norske Vaccibody der han blir medical head innen onkologi feltet. Der skal han blant annet jobbe med å ta Vaccibody sine lovende kreftvaksiner den lange veien gjennom kliniske studier og frem mot en eventuell markedsføringstillatelse fra regulatoriske myndigheter”.

6 Likes

Veldig flott q2 presentasjon:

1 Like
2 Likes

Interessant lesing. Viser hvor VACCI ligger i løypa i COVID-19 løypa

https://www.nature.com/articles/d41586-021-02385-x

2 Likes

Nå er det vel fortsatt fordel mRNA

Fordi selve molekylet har en kortere levetid i celle enn dna. MRNA går jo rett inn i proteinsyntesen raskere enn dna.

3 Likes

Jeg argumenter verken for det ene eller andre. Personlig er jeg tryggere på mRNA vaksine enn DNA. Nature linken min var mer myntet på at det er en hel haug med DNA COVID vaksiner i klinisk testing og alle ligger ser ut til å ligge foran VACC. Vil også tro de fleste av de firmaene har lavere markedsverdi enn VACC. De beste (Moderna/Biontech) klarer å pumpe ut vaksinene kun 1 år etter, mens de som er halvveis gode på gjennomføring ligger nå i fase 3.

1 Like

Og det blir raskt mange flere. Sist gang jeg så på WHO sin tracker for ikke så lenge siden, så var det til sammen rett over 200 kandidater i preklinisk og klinisk. Nå har altså Vaccibody ikke mindre enn 296 konkurrenter.

3 Likes

Var det ikke vaccibody som jobbet med å levere dna vaksinen skutt inn i huden via en slags trykkluftpistol? Høres effektivt og renslig ut…

Den løsningen kjøper Vaccibody fra disse:

Og det er (minst) en av deres 269 konkurrenter som også bruker den:

Vaccis Covid vaksine er bare støy (min mening).
Den gir de masse pr og oppmerksomhet om dette kan gjøre en Nasdaq listing enklere så er det bra,
men utenom dette håper jeg at det ikke er noe de bruker mye resurser på.