Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nytt medlem fra Hegnar Online? Les dette først :smile:

Ja, man får raskt høre om nyhetene til de selskapene det diskuteres hyppigst om :slight_smile: Det er jo fint. Også veldig oversiktlig.

Er fint å ha noen å prate med når stormen går på børsen og man er usikker på hva man skal gjøre.

3 Likes

200 nye medlemmer på en uke, velkommen skal dere være :smile::+1:

11 Likes

Hei :slight_smile:

Jeg drifter selv 3 sider, hvorav den ene har mellom 4-5000 unike brukere pr. Mnd. Jeg utvikler Selv, så den kosten er lav.

Jeg er foreløpig bare vanlig medlem her på forumet. Jeg VET hvor mye tid det går med for å holde kvaliteten oppe. Vet ikke hvor mye du betaler for serverleie, men egne erfaringer sier at det ikke er her den store kosten ligger.

@pdx - Har du foretatt en eller annen uformell undersøkelse på hva som er smertegrensen for folk ved å betale? Kanskje får du 3 ganger så mange innsidere ved å senke prisen til f.eks 69 eller 79. Bare en tanke :wink:

Takk for et flott forum!

3 Likes

Litt av poenget er å ikke ha for mange innsidere, da det skal være litt eksklusivt.

4 Likes

Takk @SkogensKonge :smile: det er vrient å gjøre sånne undersøkelser da folk har en tendens til ikke gjøre det som de sier i undersøkelser :wink: Av og til når noen har sagt at de ville betalt hvis det kostet Xkr så har jeg sagt, OK du skal få Insider for den prisen, og da kommer de som regel med en ny grunn til at de ikke vil bli Insider. Ikke sikker på at prisen er grunnen, mange av de som klager på pris ville ikke brukt en krone på en slik tjeneste så de er ikke i målgruppen min.

Serverleie og relaterte verktøy bruker jeg ca 40-50k i året på, så ca 12 kr per bruker på forumet. Tiden jeg bruker er vanskeligere å kvantifisere, men noen timer per dag er det nok. Hvis noen der ute går med tanker om å starte et forum vil jeg si go for it, men tenk at det er et marathon, ikke en sprint :smile::+1:

8 Likes