Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nyttårsgave: TekInvestor deler ut 10 000 kr i gratis bitcoin (nå åpent for alle) 🍾

Hei, jeg har forsøkt å følge opp ved å sende deg en privat melding. Det hadde vært midt i blinken om du kunne sende meg en melding med navnet ditt! Enten her, eller gjennom appen.

1 Like

Hei
jeg har jo registrert meg via vipps og var kommet til å sette opp fast overføring.
Da må jeg ha et kontonummer, og det kommer ikke opp:

Sett opp fast overføring

# Opprett fast overføring til kontonummeret under. Husk melding.

Hei!
Har et spørsmål ang. skatt.
Lager dere ferdige oppgaver til skatteetaten for salg/beholdning, eller må man selv stå for dette hos dere?

2 Likes

@BareBjorn Dette tror jeg er interessant for flere av oss å høre.

Så vidt jeg kan se må man stå for dette selv nå, men regner med de kan få det på plass etter hvert :slightly_smiling_face:

Årsoppgave som viser beholdning ved utgang av året er allerede på plass, og kan lastes ned fra nettsiden. Du kan også laste ned sluttseddel for hver handel.

Oppgaver som inkluderer salg har vi ikke rukket å lage en løsning for enda, men det kommer om ikke så lenge! Vi skal lage en løsning som fungerer bra om du kun har handlet hos oss.

Handler du på fler plattformer, må du til tredjeparter som kryptosekken en stund til, men vi har sannsynligvis på plass noe mer komplett selv der til neste års skattemelding.

3 Likes

Da fikk jeg også gratis BTC for 49 kroner. Takk, håper himmelferden fortsetter.

Velkommen ombord 🫡