Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nyttårsgave: TekInvestor deler ut 10 000 kr i gratis bitcoin (nå åpent for alle) 🍾

De 100 kr i bitcoin jeg delte ut er nå verd 109 kr, just saying :grinning:

40 Insidere har fått til nå, men jeg vil jo gjerne få brukt opp de 10 000kr jeg skulle gi BareBitcoin til dette formålet.

Derfor kan du nå sende lenken til venner og familie og gi de opptil 100kr i bitcoin :slightly_smiling_face:

Blir ikke alt brukt opp da åpner jeg så alle på forumet kan få, om en ukes tid :slightly_smiling_face:

Tar gjerne en hundrings til eg om det er vanskelig å gi bort :wink:

1 Like

#me2!

1 Like

Når jeg verifiserer med bank id så blir skjermen bare svart og stopper der. Forslag?

Har prøvd å slette app og legge inn på nytt

Pinger @BareBjorn og @BareTorkel :slightly_smiling_face:

Har akkurat registrert meg med Vipps, det gikk fint på tross av advarsel om at Vipps var nede!

Litt tilbakemelding: dialogen rundt autokjøp skjønte jeg ikke. Ville ha ukentlig overføring, da ber dialogen om beløp x 4 som månedlig sum men sier at bankoverføringen skal gjentas ukentlig. Så da ba jeg om e-faktura i stedet.

1 Like

Sikkert en en liten bug i grensesnittet der :slightly_smiling_face:

Tja. E-faktura var også på fire x ukentlig beløp.

1 Like

Oops, det er en bug! Tusen takk, er fikset i neste versjon.

Når det gjelder eFaktura sender vi kun 1x per måned, uansett om autokjøpet er daglig, ukentlig eller månedlig. Det er derfor beløpet er 4x det ukentlige beløpet. Skal dog få lagt inn en kort forklaring at det er tilfelle.

2 Likes

Åpner nå tilbudet for alle medlemmer :slight_smile: Har ca 90 plasser igjen :slight_smile:

Bruker Firi og er veldig fornøyd med det. Ønsker foreløpig ikke å ha ennå en konto/app/innlogging å forholde meg til. Kanskje litt slapt men men :smiley:

Helt fair det :slight_smile:

Det tror jeg gjelder mange! De som er interessert i bitcoin nå, har allerede funnet seg en plattform de er fornøyd med.

Tror vi har et stykke å gå før vi får inn mange nye folk, som aldri har vært borti bitcoin før.

1 Like

Jeg har ikke fått bitcoin som lovet. Hva skjer?

1 Like

Kan du prøve å sende meg melding i in-app chatten? Så skal jeg fikse det for deg

1 Like

Bitcoin er nå over $50 000 for første gang på flere år. Husk å registrere deg og få litt gratis, før den når 60k, 70k, 80k osv :wink:

Prisen er nå opp 34% siden jeg begynte å dele ut :slight_smile: Del gjerne lenken med familie og venner hvis dere vil gi de litt gratis bitcoin :slight_smile: Helst ikke del i sosiale medier, da går det nok fort tomt :slight_smile:

2 Likes

Har forsøkt å sette opp en spare avtale. Men i vinduet: Sett opp fast overføring

# Opprett fast overføring til kontonummeret under. Husk melding.

kommer det ikke opp noe kontonummer

Ingen som følger opp her? Da får det bare være.

Hvis vi gjør sånn får @BareBjorn og @BareTorkel varsel :blush: De har også chatsupport inne i appen :grinning: