Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nyttårsrakettene 2019🚀

Pcib og Smoltek, JonDeTech Sensors AB er mine bet.

4 Likes

Funcom
Targovax
Hunter
Dof
Scanship

3 Likes

zenith
hiddn
seadrill
iox
trvx
idex
Funcom
qec
nano

3 Likes

JANUAR 2020 Nyttårsrakettene:

Targovax (TRVX)

IDEX Biometrics (IDEX)

1 Like

Med ditt nick er du jo programforpliktet… :smiley:

Den største raketten blir FUNCOM!

5 Likes

Scanship
Seadrill
Frontline
Pho
B2H

Dette er ikke bare tips til raketter, men vil også være høyt oppe når 2020 er omme og nye raketter skal klargjøres. :rocket:

Qec er største raketten!!

Teone i sverige har gått 500% på 3 mnd, gått mye den siste mnd, svensk nyttårsrakett

På tide å se på årets nyttårsraketter! Forslag mottas med takk!

Personleg trur eg Archer er godt rigga for å bli ein nyttårrakett i 2021 :slight_smile: God kontroll på gjelda. Hankar inn nye kontraktar heile tida og sektorrotasjonen som pågår. Er tungt inne i Argentina som no satsar enorme summar på å bli sjølvforsynt med naturgass. Archer er vel eit av få selskap som driv med plugging av gamle oljebrønnar også, så ein liten “grønn fot” har dei og. Archer er prisa til ein Mcap på rundt 450 mill i dag.

Må atter en gang nominere TRVX.

  • Glitrende data nylig publisert for kreft-indikasjonen mesoteliom (lungehinnekreft, sfa asbest) der de overordnet presterer bedre enn dagens standard of care med sitt onkolytiske virus oncos-102
  • Data fra kombi-studie oncos-102 med markedsleder MSD sin sjekkpunkthemmer Keytruda i føflekk-kreft (melanom). MSD er også med i neste studie med keytruda i mesoteliom
  • avklaring om kreftvaksinen TG01 (RAS-Mutasjoner) i Kina -utlisensiering med cash, innen januar -21.

Pluss noe mer småsnacks der trvx deltar men ikke leder studiene. Dette oppdateres av andre.

Selskapet er pinlig undervurdert og står laglig til for hugg ift fundamental reprising.

12 Likes

Alltid Funcom, Funcom for alltid.

Neida, joda.

Ultimovacs med ny partner og ny indikasjon kan få fin fart inn i nyåret, kombinert med oppstart av plattformstudiene (TET). Avhengig av hvordan man tolker uttalelser fra ledelsen, endringer i styret og nyansettelser, så kan det komme noe attåt også.

Ellers tror jeg EU-godkjenningen kommer før nyttår for SoftOx. Den kan også finne på å stikke av gårde.

5 Likes

Enig med h3nk1. Også vil jeg nevne BIOEX for de som har tilgang til å handle på Spotlight SE. Mycke risk, men mycke reward.

Takk for forslag! Hva er “kriteriene” for at en aksje skal bli nyttårsrakett?
1 Stor prosentvis nedgang i løpet av året?
2. Likevel en trend som har snudd - og aksjen er på vei opp?
3. Aksjen ble helst ikke være på konkursens rand?

Jeg kan ikke dette men hiver ut noen gjetninger.

Er DNO en kandidat?

Det er vel så enkelt som å finne aksjer man tror vil gå til værs på nyåret :rocket:

Holder fast, aint fucking no quitter. :metal::partying_face::moneybag:

°Targovax
°BergenBio
°SoftOx

2 Likes

Hva med en poll?

  • Archer
  • Dno
  • Funcom
  • Ultimovacs
  • Targovax
  • Softox
  • Bgbio
  • Bioex
  • Nano
  • Pcib
  • Pho
  • Vaccibody

0 stemmegivere

Forøvrig er det vel en aksje som ticker alle bokser på invesstechs definisjon av nyttårsraketter

"Samlet er det aksjer som har falt mye, er relativt små selskaper og som har høy risiko, som har potensiale til å bli nyttårsraketter. Slike aksjer har statistisk gjordt det bra fra midten av desember til starten på nyåret.

Vi ser også på tekniske forhold. Spesielt kan aksjer som har vendt opp på kortsiktige tekniske chart eller viser tidlige signaler på å snu opp, være interessante. "

PCIB

10 Likes

Definitivt Nano!
Whatever works, or not :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like