Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Takk - det var avklarende!

Ja, håper da virkelig det. Etter at FOMO på readout av Meso ble hamret ned av emi-kameratene, så trenger vi neppe en påminnelse nummer 3 som undergraver verdien av TG.

1 Like

Jeg tror selskapet og aksjonærer sliter med å skaffe nye investorer pga lite engasjement på andre fora en tekinvestor og lite fremoverlent holdning. Jeg som reisende olje service mann, møter mange som investerer og ser at de fleste jeg snakker med rundt vil ha enkle aksjer med «halleluja» stemning dessverre. Noen må rett og slett tørre å snakke/ hause opp aksjen og vise potensialet så mannen i gata også får med seg at det finnes en aksje som heter Targovax.

2 Likes

Det er lite tvil om at denne aksjen har gjort det overaskende dårlig i forhold til hva de har levert, etter min mening da. Men den har en tendens til å gjøre det ganske bra i slutten av året og etter årsskiftet. Så vi får håpe på samme trend i år :crossed_fingers:

2 Likes

I og med at de har fått unnagjort emisjon, og tydeligvis flere av deltagerene også, så ligger vel alt til rette for et kjempehopp ved neste nyhetsutslipp. Satser på at Melanoma cohort 2 blir tidenes julegave :santa:

11 Likes

Nyttårsrakettene 2020 :rocket: - Annet - TekInvestor Aksjeforum

1 Like

Grei ledelse til targo på pollen der ja :grin:

For dere som ev. kjører bil til jobb, sykler, går eller bare generelt har litt tid til overs så er siste episode i Rekommandert sin podcast ganske interessant. Den er ikke spesifikk opp mot Targovax men tar for seg kreft generelt, inkludert forskjellige behandlingsmetoder.

Enjoy!

4 Likes

Håper boken «oversettes» til bokmål så skal jeg lese den.

Resultatet fra Poll av 217 stemmer.

4 Likes

Er ikke dette 2019 pollen da?

Nei, fra fredag, bare gammel tråd

1 Like

Ser ganske fjernt ut dette akkurat nå…

Targovax

2 Likes

Kommer data fra melanom med de tallene enkelt av oss håper på så blir nok trvx en nyttårsrakett av dimensjoner. Ganske så enkelt :slight_smile:

2 Likes

Kan du si noe om hva de tallene enkelte håper er?

Og hva er en nyttårsrakett av dimensjoner - 2, 10, 50 eller 100 %

Hvor langt en nyttårsrakett skytes opp på himmelen komme blandt annet an på mengden og type krutt som brukes. Samme gjelder for TRVX.

For å gi en liten pekepinn så kan vi jo se på hva de har meldt så langt med det som beskrives med sub-optimal doseringsregime og svært syke pasienter.
T2

Videre så kan vi se hva konkurrentene har fått til så langt.

BTW, denne er oppdatert i dag. Ser nyyyyydelig ut :slight_smile:

34 Likes

Yes! Økt mPFS også! Det kom ikke frem i børsmeldingen.

3 Likes

Enig, den ser veldig fin ut. Man skal absolutt ikke kimse av noen måneder økt mPFS i fordel oncos armen og god safety heller.

"For those diagnosed with malignant mesothelioma, an additional few months of feeling good and being able to maintain a normal quality of life is a great gift, and that is what researchers from Madrid’s 12 de Octubre University Hospital are seeing from their testing of a new first-line treatment called ONCOS-102. According to principal investigator Luis G. Paz-Ares, MD, PhD, professor, and chair of the hospital’s Medical Oncology department, “Although the data are preliminary and still maturing, it is encouraging to see signals of numerically improved median PFS in the ONCOS-102-treated group.”

https://mesothelioma.net/mesothelioma-news/spanish-mesothelioma-study-shows-improved-progression-free-survival/

@Whatsthat 9,8 mnd mPFS, det er jo veldig lovende i favør oncos-armen. Gode nyheter!

11 Likes