Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Observ Medical

Ikke veldig lystig dette chartet. Henger litt i stroppen her nede og eneste positive jeg ser er at volumet skrumper helt inn her og vi har noe som foreløpig ligner mest en dobbel bunn ved ca. 5,80. I beste fall indikeres en relativt lengre periode med konsolidering (glidende snitt kommer ned) - i verste fall bryter vi nedover mot 4,50.

Har selv ikke gjort noen justeringer men vurderer å ta litt her på 5,80. #støttekjøp

Tenkte lenge at Observ var overpriset. Men et dramatisk fall så jeg ikke for meg. Nå har kanskje de som ønsket å komme seg ut (koste hva det koste vil) gjort det?
Litt leit å konstatere at jeg nok en gang var for tidlig med kjøpene, og har lite igjen til å kjøpe nå når prisen er blitt virkelig attraktiv.

Vært stille her og surt på børsen for OBSRV den siste tiden. I dag har vi litt etterlengtet bevegelse oppover i kurs. Ikke noe voldsomt volum så usikker på hvordan jeg skal vektlegge dette. Føler vel at det er rommet 4,50 - 7,00kr som fortsatt gjelder her og nå nærmer vi oss 7kr atter en gang. Dette nivået er iaf det mest interessante sånn på kort sikt. Tidligere streker har jeg latt stå i chartet. Tålmodighet er en dyd men den har en tendens til å betale for seg også…

Observe Medical successfully delivers ultrasound probes to all of Fresenius Kidney Care’s educational centers in the USA

3 Likes

Observe Medical Annual Report for 2021

1 Like

Interessante bevegelser i OBSRV nå. Snaut 10% opp på relativt lavt volum. Men likevel spennende. Vi fikk jo noe positivt news her nylig som muligens spiller inn på fremtidige forventninger.

2 Likes

Nok bare et tidspspørsmål før det løsner skikkelig der.

Cashbeholdning alene utgjør nesten 3/aksje.
De har produkter i markedet, kan bli fryktelig bra dette om de lykkes.
Bare å se til AZT og Medistim.

2 Likes

Den interessante utviklingen fortsetter. Nå har vi også et helt “ok” volum relativt til perioden vi har lagt bak oss. Pusher opp mot 6,50, MA50 (i daily chart) samt noe som for meg ser ut som et brudd opp gjennom diagonal motstand!

2 Likes

Financial calendar

Observe Medical ASA: Notice of Annual General Meeting

Observe Medical ASA: Invitation to business update and first quarter 2022 presentation

Observe Medical ASA: Business update and first quarter 2022 presentation

Kan være duket for litt oppgang i dag…

2 Likes

Følgt litt på siden dette selskapet. kjøpte meg inn nå,
Det vil komme selskaps nyheter frem mot Q2, der og Q2 etter alt å dømme blir vestentlig bedre da de ikke har same kostnader som er å dømme som engangskostn.

Observe Medical ASA - Minutes from Annual General Meeting

Veldig stille her inne. Skjønte ikke hvorfor den falt til under 4, derfor gikk jeg inn da. Bra cash beholdning og lovende både for Biim og Sippi.

1 Like

Et merkelig byks opp til 5,28 idag. Et forsøk på “pump and dump”?
Ikke noe nytt er meldt. Synes det er skuffende. Det skal betydelig salg av Biim-enheter til for at kjøpet av selskapet skal fremstå som et klokt trekk. Blir den like vanskelig å selge som Sippi så kan det bli lang ørkenvandring for aksjekursen.

Håper vi nå drar oss mot 5,90 som er motstand og at den tiltrekker seg endel flere investorer nå slik at den motstanden kan brytes på høy omsetning.
Mulig traderne er på vei over fra Hynion til Observe nå

Det her blir etter mitt syn bare spekulativ søppelhaus, ta det på Facebook med twitterinvestor eller eventuelt lag en artikkel på IN.

Har du et problem så kan du ta det med andre enn meg!