Om dere ser web fra Q4, så sier både Rune og Terje B att inntektene/omsetningen fra Convatec starter i mars-april, da forbrukerene er tomme på lager.
Om jeg er troverdig eller ei, jeg har 500 000 aksjer i selskapet, jeg fremlegger den informasjonen jeg får, både fra aksjonærer og ledelsen.
Jeg har fra aksjonær topp fire, at de har gått inn med nesten hele deres del i obligasjonslånet.
Jeg har snakket med flere på topp 10, der de fortsatt har veldig tro på inntekter i år.
Jeg har snakket med Rune flere ganger, epost korrespondanse med Terje B etter Q4. Første e-post under.
(( Hei Roar,
Takk for mail med mange gode refleksjoner.
Som jeg forhåpentlig vis gav utrykk for i vår Q4 presentasjon, er jeg meget optimistisk i forhold til OM sin reise fremover (naturligvis).
Mulighetene vi står ovenfor er unike og vil flytt oss raskere opp dit vi vil. Dette er selvfølgelig ikke uten en viss risiko, men den utfordringen tar vi.
Jeg kan dessverre ikke si annet enn det jeg gjorde på Q4 presentasjonen vedrørende den finansieringsprosessen vi er midt oppe i. Kan gjenta at vi er i markeds-sonderinger for å danne grunnlag for å sette en riktig struktur som blir presentert for markedet innen kort tid.))
En må få inn nok følere fra andre hold for at jeg gjør opp min mening om selskapet. Det er rikelig med oppside i Observ.
Det som gjelder nå er å annonsere obligasjonslånet, få skriftlige LOI for leveranser fra mars og utover som gir forutsigbarhet på omsetning.
Det undres meg at de drøyer med å annonsere dette, håper vi får landet obligasjonslånet så fort som mulig, da er driften sikret fremover.