Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Observ Medical

Nedsalgene er ikke basert på noe fundamentalt, så enig at denne er klar for en solid rekyl :slightly_smiling_face:

Fin utvikling på en blodrød dag, oppover på litt økende volum, kan jo tyde på at nedsalget er over?

Noen som er på kjøper’n idag, endelig :grin:

Pattern Description

This is a major bullish reversal pattern, which is even more significant than a regular Bullish Harami. The outline again looks like a pregnant woman, as with the Bullish Harami Pattern. However, now the baby is a Doji. Basically, the pattern is characterized by a black body followed by a Doji that is completely inside the range of the prior black body

Nytter ikke med teknisk analyse under slike forhold som verden opplever nå. Frykten råder og rammer generelt selskaper innen denne sektoren (og spesielt slike som jeg eier :cry:)

1 Like

ja, Makroen styrer nå, da får illikvide smallcap-selskap gjennomgå :pensive: Må bare sitte longlong i denne, har absolutt trua på denne med så unike produkter og stort markedspotensial :slightly_smiling_face:
Blir spennende å se oppdaterte aksjonærlister på onsdag, for det var sannsynligvis en som lastet opp på fredag forrige uke :grin:

Short inndekt :slightly_smiling_face:

1 Like

Velkommen @srh som aksjonær, håper dette blir en fantastisk reise fra disse nivåene :smile:

Du har vel sikkert noen reflekterte tanker rundt Obsrv akkurat som rundt SOFF m.fl. :slight_smile:

Hei, og takk for det!

Nei det har jeg nok ikke

Min inntreden skyldes:

1. Konas vurdering som faglig leder på Bærum sykehus
  2. Nabo som sitter top50, og som kjenner selskapet og Navamedic svært godt
  3. Jeg kjenner selv Bård og Narve i Ingerø &Reiten- og de kan penger

Min enkle vurdering:
Høy risiko, men treffer Sippi markedet så kan dette bli utrolig bra. Spennende med USA, og hva som skjer videre i Italia, Polen og Sverige mv… Det går vel evt. mot et oppkjøp fra en av de store dersom man lykkes- ser ut til å lykkes, men det er vel ikke aksjonærene nødvendigvis i mot :wink:

4 Likes

Innsidekjøp på 700 aksjer :rocket::crazy_face::sweat_smile:

https://newsweb.oslobors.no/message/556499

@pdx, tekbot henter ikke OBSRV-meldinger😔

1 Like

Skal være på plass nå :slight_smile:

1 Like

Stoler på deg @srh, @Andyboi at dette er et gunstig tidspunkt å entre Observe.
Kjøpte igår og fikk litt til nedpå 6,30 tallet idag.
Kan gå betydelig denne også om de treffer.

1 Like

Det er nok ikke noe godt grunnlag for å stole på meg når det gjelder denne.
Men, den er billig og har stort potensial.
Tror samtidig at denne vil kreve litt tålmodighet, men det er vi jo vant til :wink:

2 Likes

Den setningen der holder lenge for meg, for det er det definitivt ingen tvil om.
Har fulgt selskapet fra sidelinjen siden fisjonen.

2 Likes

Antar den skjulte selgeren på 6,52 snart er tom

Om det er noe du lurer på vdr. selskapet, utenom IR, så virker det som @Lundekunde har ganske god kontroll på selskapet :+1:

1 Like

Takk, ja, det er uten tvil også en kar med solid kontroll!

1 Like

Ser ut som vi fikk litt fart på aksjen.

Du skal se det blir fart dersom/når man får postive svar fra US-markedet

1 Like

Definitivt.
Grafen ser veldig interessant ut, tror vi ser 9-10 om relativt kort tid her.

Ja, skal vel ikke utelukke noe som helst. Jeg tror derimot at denne vil ligge på samme nivå- og med samme lave omsetning til det evt. smeller. Det kan skje veldig snart- eller aldri. Jeg er positiv skjønt.