Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Observ Medical

Samme vurdering her, og kjøpte en mindre post idag

Fin gjeng med førstegangs kjøpere i dette papiret, lykke til videre alle sammen.
Går ikke dette bra så vet vi alle hvilke kneskåler som skal knuses :sweat_smile: :hammer_and_pick:

1 Like

Ikkje skyld på meg iallefall

Oj, har Lunde garantert oppside her, kanskje man skal gå inn da:)

2 Likes

Sikkert flere som slet med mitt mas og positive framsnakk på Soff tråden i 12 mnd fra kurs 5 til 11 og ned igjen til 4,50.
Tipper alt er glemt nå:joy::joy:

1 Like

Det ble jo sykt bra til slutt…! Hvem kan være lei og sur for noe sånt?!? :partying_face::partying_face:

Garanterer ikkje altså. Men ser liten grunn til at den ikkje skal opp på sikt :slight_smile:

Lett å miste troen underveis der😆

Sjekk ut softox også, der har du markedspotensiale der, ikke kommet like langt i løpet som observe, men hinsides potensiale. Liker HP sine betraktninger teksnisk i observe, ser ut som den har bunnet og positivitet er på vei tilbake, så får vi håpe observe leverer på salgsfronten framover. Uten tvil spennende.

2 Likes

Hvorfor pauset de aksjen når oppgang var mindre enn 10%?

1 Like

Siden nedgangen var meir enn 10%.

Har ikke selskapet presentert Q4 og 2021 årsrapport ?

Q4 kjem neste veke. Blei forsinka i forbindelse med emisjonen og Boppkjøpet av BIIM

Tirsdag mener jeg

Voldsomt mye det skulle ut rundt 6,80, ser fram til at det blir overstått

Flott, der snuser vi på 7 tallet

Økte med 40% som følge av øvelse med kulerammen og som tilsier at dette er et godt tidspunkt for kjøp, eller alternativt at jeg i stedet burde ta i bruk kalkulator

2 Likes

Closer vi over 7 i dag tro :crossed_fingers:

Jeg lærer jo for faen aldri, finner på alt mulig bare for å skaffe meg selv mest mulig arbeid.
Men har opprettet en ny fb gruppe for de som er interessert.

10 Likes

Observe Medical ASA: Invitation to business update and fourth quarter 2021 financial presentation

1 Like