Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oceanteam (OTS)

Kom julen fort i år😂

1 Like

Hehe, men tok du noe gevinst da ? :smiley_cat:

Ja det gjorde jeg!

Hva skjer…

rt: 39 øre

Kjøpsmulighet?

Er nok grunnet at BH kan selge konvertete aksjer nå:

Correction: Approved Prospectus and Listing of Shares
Reference is made to the stock exchange releases published by Oceanteam ASA (“Oceanteam” or the “Company”) on 23 April 2018 regarding the restructuring of the Company and on 4 May 2018 and 26 April 2018 regarding the increase of the Company’s share capital.

Prospectus approved:

The Norwegian Financial Supervisory Authority (Nw. Finanstilsynet) has approved the prospectus of Oceanteam ASA dated 11 October 2018 (the “Prospectus”) in connection with the listing of a total of 670,735,700 shares already issued as part of a restructuring of the Company (the “Restructuring Shares”). The Prospectus is available at the Company’s website, www.oceanteam.nl. Hard copies of the Prospectus will be available free of charge at the Company’s offices at Tveiteråsvegen 12, 5232 Paradis.

Listing of the Restructuring Shares on Oslo Børs:

Pending publication of the Prospectus, the Restructuring Shares have, since their issuance, been registered with the Norwegian Central Securities Depositary, or the VPS, on an International Securities Identification Number (“ISIN”) (ISIN NO0010821903) separate from the ordinary ISIN of the Company’s shares (ISIN NO0010317316). Accordingly, the Restructuring Shares have not been tradable on Oslo Børs. As a consequence of the approval and publication of the Prospectus, the Restructuring Shares will be registered on the ordinary ISIN of the Company’s, and hence be tradable on Oslo Børs, from and including *12 October 2018.

  • Corr.

About Oceanteam ASA

The Company is comprised of two operating segments, Oceanteam Shipping and Oceanteam Solutions. Oceanteam Shipping owns, charters and manages deep-water offshore support vessels and fast support vessels. Oceanteam Solutions’ focus is to provide its clients with complete offshore solutions. Oceanteam ASA has been active in the industry as an offshore solutions provider for over twelve years.

For more information: www.oceanteam.no

For further information about Oceanteam ASA please contact:

Hendrik Hazenoot
Interim CFO
Tel. +31 20 535 7570
e-mail: [email protected]

Da har jeg kjøpt meg inn igjen! 39 øre!

Men er nok en tid før de som vil/må ut får tømt seg.

Tanker om kjøp på 0,379? Snart ferdig solgt der
Og deretter videre opp?

Vet du konverteringskursen til bondholderne?

Konverteringskursen USD 0,10 som tilsvarer 0.818 med dagens kurs.

1 Like

Da har jeg kjøpt 400k så håper jeg på en kontrakt og raskt ferd mot 1 kr igjen.

Husk nå har OTS kvittes seg med mye gjeld og ved god drift kan det komme utbytte!

1 Like

Nærmer seg 50 øre! Kjøp i dag var en ren gavepakke! :money_with_wings:

Rt 51 øre

God helg dere!

1 Like

Rt 61 øre! Der våknet utlendingene!

Forbauset over at du ikke hadde råd å kjøpe 100k sperre i WRE til under 30k men å ha ledig 160k når Ots stuper er ingen problem.
Ikke alt du skriver er veldig troverdig.
Sier ikke at du lyger, men mye virker merkelig…

Kan ikke binde 100% kapital til WR som er vanskelig å “trade” og komme ut av.

Nei har nok WR. Ergo de frie midler går til dager som denne når ting dukker opp. Som NAPA, OTS m.m.

Lyver ikke, men WR kommer! Mot jul blir der fest!

rt 71,6 øre

Kasta korta på 0,70 nå:)

1 Like

Sikkert lurt!

Jeg sitter en stund!

Trodde jeg gjore tidenes handle med å kjøpe på 0.37 å selge på 0.44 :joy:

Kjøpte på 0.39, stop loss slo inn på 0.65
Eneste problemet med dette var at jeg skulle gått inn med mer :joy:

Grei kjøpspost på 60 øre på slutten.

Mandag får vi vite videre ferd!

Det må vel komme flaggmeldinger på mandag?
Flere må da ha passerer flagggrenser ved mottagelse av aksjene etter konvertering?

Mandag får OTS ny konsernsjef,kan det bli konsernsjefboost?
Satser på inngang fredag gainer på kort/lang sikt,spennende tider med mye frykt i markedene.

1kr og jeg er fornøyd. Da blir det mer penger i krigskasse min Frodoen.