Bull!
For et til tider umodent forum dette er. Trist at den kamelen må svelges for å diskutere investeringer på en norsk plattform.
Vi tar det igjen med stor takhøyde, glimt i øyet og litt humor
Enig, positivt at det reduserer antallet som potensielt kan bli smittet
Man oppdager jo i livet at ordtaket “det er aldri så galt at det ikke er godt for noe” faktisk er spot on.
Side-note: https://twitter.com/NorthmanTrader/status/1277225819488817152
Ganske skremmende å lese kommentarene mange har på twitter. Virker jo ikke som folk at Covid 19 på alvor i det hele tatt. Jeg kan ikke huske sist jeg håndhilset - men nå har jeg i mange år syntes det er litt uhygienisk.
@rosk82, meget gode charts å se på. Bull market coming! Har egentlig blitt mer og mer fan av å følge commodity market for å forstå retning på større skala.
Vi satser på mer enn 3 mill new jobs in US june
Skjønner ikke, noe så lav terskel og så effektivt mot smittespredning.
Tror jeg har håndhilst 1 gang på 5 mnd.
Mener å se at SP500 = 3000 gir en ganske klar avvisning av SP500 og det settes i dette øyeblikk en higher low. Tror ikke vi går rett til 3400 i denne omgang. Men jeg tror at det kan være lurt å ta long posisjoner nå da FED synes bestemt på bruk av sine verktøy på dette nivået.
Hadde jeg det? Hvis du først skal påstå noe slikt så kan du like gjerne komme med dokumentasjon med en gang.
Ja, jeg lette etter det, men du skriver jo flere innlegg enn en forfatter i brunst så jeg orket ikke lete lengre.
Fant det i Bjørnis-tråden:
Hehe😛 jeg trodde det skulle være mer bear fra start idag her hjemme , men neida…
Angående 3000grensen er ikke investing enig @anon99163478 så dere kan fortsette krangle ser ut som det blir trykt på kjøpsknappen da ja …
Jeg leste det samme innlegget som Brutto har lest, «FED vil aldri tillate SP 500 å falle under 3000». Om innlegget nå er borte, så er det nok mest sannsynlig fjernet etter en viss dag😉
Mulig det er denne dere sikter til:
Påstanden har forsåvidt ikke vært veldig feil enda da. Så får vi jo se om 3000 forblir en magisk grense eller ikke.
Nok om det, Hild har mange gode poenger underveis - det var kun ment som litt humor på veien.
Hadde man har antallet testet også, så kunne man konkludert også…
Jepp, men antallet som testes er mye større nå