Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oksehjørnet 💰🐄

Bull!

For et til tider umodent forum dette er. Trist at den kamelen må svelges for å diskutere investeringer på en norsk plattform.

Vi tar det igjen med stor takhøyde, glimt i øyet og litt humor

6 Likes

4 Likes

Ordner seg nok…

8 Likes

Enig, positivt at det reduserer antallet som potensielt kan bli smittet :grimacing:

1 Like

Man oppdager jo i livet at ordtaket “det er aldri så galt at det ikke er godt for noe” faktisk er spot on.

Side-note: https://twitter.com/NorthmanTrader/status/1277225819488817152

Ganske skremmende å lese kommentarene mange har på twitter. Virker jo ikke som folk at Covid 19 på alvor i det hele tatt. Jeg kan ikke huske sist jeg håndhilset - men nå har jeg i mange år syntes det er litt uhygienisk.

1 Like

@rosk82, meget gode charts å se på. Bull market coming! Har egentlig blitt mer og mer fan av å følge commodity market for å forstå retning på større skala.

Vi satser på mer enn 3 mill new jobs in US june :kissing_heart:

Skjønner ikke, noe så lav terskel og så effektivt mot smittespredning.
Tror jeg har håndhilst 1 gang på 5 mnd.

2 Likes

Mener å se at SP500 = 3000 gir en ganske klar avvisning av SP500 og det settes i dette øyeblikk en higher low. Tror ikke vi går rett til 3400 i denne omgang. Men jeg tror at det kan være lurt å ta long posisjoner nå da FED synes bestemt på bruk av sine verktøy på dette nivået.

Du hadde jo innlegg her om dagen om at S&P500 aldri mer skulle under 3000, vel det var den i dag… :slight_smile:

Hadde jeg det? Hvis du først skal påstå noe slikt så kan du like gjerne komme med dokumentasjon med en gang.

1 Like

Ja, jeg lette etter det, men du skriver jo flere innlegg enn en forfatter i brunst så jeg orket ikke lete lengre. :smiley:

Fant det i Bjørnis-tråden:

5 Likes

Hehe😛 jeg trodde det skulle være mer bear fra start idag her hjemme , men neida…

Angående 3000grensen er ikke investing enig @anon99163478 så dere kan fortsette krangle :sweat_smile: ser ut som det blir trykt på kjøpsknappen da ja …

1 Like

Jeg leste det samme innlegget som Brutto har lest, «FED vil aldri tillate SP 500 å falle under 3000». Om innlegget nå er borte, så er det nok mest sannsynlig fjernet etter en viss dag😉

Mulig det er denne dere sikter til:

Påstanden har forsåvidt ikke vært veldig feil enda da. Så får vi jo se om 3000 forblir en magisk grense eller ikke.

2 Likes

Nok om det, Hild har mange gode poenger underveis - det var kun ment som litt humor på veien. :slight_smile:

2 Likes

3 Likes

Hadde man har antallet testet også, så kunne man konkludert også…

Jepp, men antallet som testes er mye større nå

1 Like