Hvilken sport deltar @capteink i ?
Om jeg skulle tippe utfra tilgjengelig informasjon her så står nok capteink til venstre på dette bildet av kombinertlandslaget:
Ettersom han lurer på om noen av oss følger med på kombinert så er det vel der han er reserve vil jeg tro.
GULL til Maren Lundby
Deilig seier. Flott jente med et enormt press på seg! Unner henne denne seieren! Heia Maren!
Maren Lundby har vært rå! Unner henne virkelig seieren.
Hva synes dere om OL i Sør-Korea?
Så langt synes jeg det har vært litt stusslig… Mye dårlig vær og mye vind, renn blir utsatt og laber stemning i løypene. Får ikke helt riktig stemning…
Men, det har vært mange flotte opplevelser så langt og jeg håper Norges helter skal karre til seg enda flere medaljer!
Jeg fatter ikke poenget med å arrangere OL for tomme tribuner!
På feil tid av døgnet for de som er interessert i å få med seg lekene.
Med omgivelser som tildels får lekene til å fremstå som stusselige.
Og neste OL blir i Kina😢
Jepp!
At de er “overrasket” over at det er mye vind der er jo litt rart, all den tid det er vindmøller på åsene rundt skistadionen…
OL i Korea (lettere å skrive enn Pjång Sjong) fremstår mer og mer håpløst. …
Trist… bare ta VM i Holmenkollen, 200 000 tilskuere eller noe?
Aksel Lund Svindal tok norges første utfor gull i OL. 12 hundredeler bak kom kompisen Kjetil Jansrud Etter å ha ligget litt bak på toppen kom Aksel som ei kule på slutten å vant gullet
Er så deilig!!
Nå blir det en liten pause her før det blir 2 omgang i storslalåm for damer. Ragnhild Mowinckel ligger på en fin 4 plass etter 1 omgang og er med i kampen om medaljene
SØLV til Ragnhild
Ja det var rått og veldig fortjent etter alle de skadene han har vært i gjennom de siste 10 åra! Jansrud har jo også klart å komme tilbake etter alvorlige skader så det er jo litt av et lag vi har!!
Dette var rått!!!
Gull til Ragnhild Haga foran Kalla og Bjørgen
Gullet til Legenden Aksel Lund Svindal gjør OL allerede komplett for min del. Alpint er vintersportens absolutt største høydepunkt for meg.
Og det er bare helt rått å se hva det lille norske laget presterer i en idrettsgren hvor det er så stor internasjonal interesse!
Heia Aksel!! GOAT.
Jeg digger Curling, men åpningskampen til team Ulsrud var skuffende.
Gull til Johannes T. Bøe!