Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Olympiske Leker

Helt utrolig deilig dag sett med norske øyne!
Curlingen derimot er det ikke så veldig mye å skrive hjem om… skuffende av gutta i åpningen.

2 Likes

Grusomt tidspunkt å sende sistestenen rett igjennom boet på.

Men altså: 3 gull, 2 sølv og 1 bronse i dag. Inkludert første mesterskapsmedaljen til Ragnhild Haga. Dobbelt norsk i en av de mest prestisjetunge øvelsene på hele OL-programmet. Første alpintmedalje til en norsk kvinne siden før krigen. Og sist, men ikke minst: gull til Johannes etter helsprekk fra Martin Fourcade på 19. og 20. skudd. Får det ikke deiligere altså.
Må være tidenes norske OL-dag vi har vært vitne til i dag :slight_smile:

Høydepunkter i morgen:
01.05: Curling. Norge - Sør Korea
07.00. Langrenn. 15 km fri
13.10: Ishockey. Norge - Finland

3 Likes

Høydepunktet fra Curling i dag var å få med seg selveste @koe :grinning:

8 Likes

FOR en spennende stafett! Norge :heart:

5 Likes

Helt nydelig!

… men nok en skuffende kamp av Ulsrud og gutta mot Sveits. En kamp de hadde i sin hule hånd og rota bort med unødvendige diskusjoner.

Nå er det bare å lade opp til skiskyting, og det jeg gleder meg aller mest til - hopp!! :smiley:

1 Like

Triste greier med Ulsrud. De er så nære.
Men imponerende av damene, jeg var sikker på at dette skulle gå Sveriges vei etter Kalla sin etappe!
Bjørgen imponerte i dag!
Nå er det skitur😀

2 Likes

Hva tenker dere om stafettlaget? HC Holund ute, Didrik Tønset inne…med Holund sine prestasjoner synes jeg det er kjipt han ikke får gå.

Syns holund absolutt burde gå. Tønset har svingt altfor mykje i prestasjonane, og holund har slått tønset på 3/4 klassisk løp denne sesongen. I tillegg er holund i form og ganske safe. Kan bli veldig bra med tønset eller litt som med astrid idag.

1 Like

Følte laget sa seg selv, så ble også overrasket over at Holund ble vraket.
Når det er sagt så skal Tønset i utgangspunktet ta nivået han også, og i verste fall har han 2 OL-vinnere og Martin Johnsrud Sundby til å redde seg etterpå :slight_smile:

1 Like

Helt enig gutter, angående stafettlaget. Her har Holund prestert to topp konkurranser i OL. Tønseth har ikke levert topp resultater siden VM i fjor. Her velger de det usikre fremfor det trygge. Er ei gåte for meg. Nå tok de jo delvis ut Krogh til anker etappen i fjor høst så kanskje ikke annet å vente :thinking:

3 Likes

Da blei de me didrik som med astrid…

Ja dessverre. Så bra ut lenge, men han måtte slippe rett før veksling. Håper skøytegutta har dagen :grinning:

Vi fikser dette :slight_smile:

Ser ut som martin er tom for astma medisin :wink:

Ser bra ut nå :grinning::crossed_fingers:

1 Like

Simen er vel den som hittil har imponert meg mest i dette OL, satser på at han går inn russeren her :slight_smile:

For øvrig syns jeg det var ufattelig kult med gull til Øystein Bråten! Syns Slopestyle har litt x-factor ved seg og ikke så tradisjonelt som alt det andre. :smiley:

Heia Norge!

Edit: da hadde han visst tatt inn russeren :sweat_smile:

2 Likes

Moro med gull til Øystein!:+1:Simen er sprek​:+1:

2 Likes

Der var det ha det bra til russeren .

Og der vant Norge sin kamp mot Danmark i Curling :+1:

1 Like

Endelig GULL på herrestafetten igjen :medal_sports::+1::grinning:

4 Likes