Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Olympiske Leker

Det er så utrolig gøy!
Bra for Didrik at de dro denne i land, han kunne fort ha endt opp med en skikkelig storestyggen om de ikke hadde klart dette. For et press han må ha følt på etter dette uttaket.

2 Likes

For dere som er bittelitt interessert i curling: dere bør få med dere kampen Norge USA som gikk i dag kl 12, spesielt slutten av 6.omgang og 7.omgang.
Curling er min favorittøvelse😊

1 Like

Må være hjemme med sykt barn i dag, tenkte at det kunne jo kombineres med noe OL-titting, men er jo ikke en eneste norsk utøver i aksjon før skøyter klokken 12 og så laghopp 13.30. Kjedelige greier når man først må være hjemme hele dagen.

Ganske pen den 6. omgangen :smiley:

1 Like

Satser på hjemmekontor onsdag😀

Hjemmekontor på onsdag for min del også :grin:

1 Like

Russerne går jo i år under det olympiske flagget. En ting jeg har fundert litt på da, vil de spille den russiske nasjonalsangen under medaljeseremonien om de skulle ta gull i noen øvelser? :thinking:

Nei. De spille noe Olympiske greier.

Men det russiske mixed laget i Curling er dopingtatt!!!

2 Likes

Så noen raske sekunder på nyhetene om at det var noe på gang der ja. Er det bekreftet ennå? Også i curling… Er det en ny sak ala Johaug?

1 Like

Gjelder visstnok bruk av Meldonium. Får jo ikke noe særlig utbytte av det i curling, så utrolig klønete.

2 Likes

Jeg er usikker på om det er bekreftet, men synes kommentatorene snakket om en uttalelse fra IOC eller hva.
Og så curling da!

1 Like

Medalje på 500 meter også, gjenstår å se valør nå! :smiley:

1 Like

Da blei det gull!

3 Likes

Håvard Lorentzen tok GULL på 500m :+1::smiley:

bilde

9 Likes

Sinnsykt moro!!

3 Likes

For et løp!! Fun fact: Det er første gang en bergenser vinner et gull i et vinter-OL. :smiley:

6 Likes

Det var helt rått! Med siste indre så suser han inn til OL gull på ny olympisk rekord. Kan ikke gjøres bedre! :ok_hand: :grinning:

5 Likes

Og Norge tar oppskriftsmessig ledelsen i laghopp også. For en dag det her kan bli!

3 Likes

Every four years, they come from Norway to plunder your gold

Og plyndringen pågår for fullt :joy:

2 Likes

hoppgutta ligger godt ann til gull før siste omgang i laghopp !:grinning:

1 Like