Det er så utrolig gøy!
Bra for Didrik at de dro denne i land, han kunne fort ha endt opp med en skikkelig storestyggen om de ikke hadde klart dette. For et press han må ha følt på etter dette uttaket.
For dere som er bittelitt interessert i curling: dere bør få med dere kampen Norge USA som gikk i dag kl 12, spesielt slutten av 6.omgang og 7.omgang.
Curling er min favorittøvelse😊
Må være hjemme med sykt barn i dag, tenkte at det kunne jo kombineres med noe OL-titting, men er jo ikke en eneste norsk utøver i aksjon før skøyter klokken 12 og så laghopp 13.30. Kjedelige greier når man først må være hjemme hele dagen.
Ganske pen den 6. omgangen
Satser på hjemmekontor onsdag😀
Hjemmekontor på onsdag for min del også
Russerne går jo i år under det olympiske flagget. En ting jeg har fundert litt på da, vil de spille den russiske nasjonalsangen under medaljeseremonien om de skulle ta gull i noen øvelser?
Nei. De spille noe Olympiske greier.
Men det russiske mixed laget i Curling er dopingtatt!!!
Så noen raske sekunder på nyhetene om at det var noe på gang der ja. Er det bekreftet ennå? Også i curling… Er det en ny sak ala Johaug?
Gjelder visstnok bruk av Meldonium. Får jo ikke noe særlig utbytte av det i curling, så utrolig klønete.
Jeg er usikker på om det er bekreftet, men synes kommentatorene snakket om en uttalelse fra IOC eller hva.
Og så curling da!
Medalje på 500 meter også, gjenstår å se valør nå!
Da blei det gull!
Håvard Lorentzen tok GULL på 500m
Sinnsykt moro!!
For et løp!! Fun fact: Det er første gang en bergenser vinner et gull i et vinter-OL.
Det var helt rått! Med siste indre så suser han inn til OL gull på ny olympisk rekord. Kan ikke gjøres bedre!
Og Norge tar oppskriftsmessig ledelsen i laghopp også. For en dag det her kan bli!
hoppgutta ligger godt ann til gull før siste omgang i laghopp !