Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent (ONCIN)

Håper de noteres før nyttår så man kan kvitte seg med dem og få lavere skatt… Ser ut som om ticker blir ONCIN, hvertfall det de bruker nå på Pareto

Alle aksjer fra emisjon må vel være levert først, kanskje.

Fikk mld fra DNB om oppgjørsdato 13. des. De skriver ticket ONCO. La oss se…

image

Basert på kursutviklingen i EXACT Therapeutics etter de hentet inn penger til drift ut i 2027 til en relativt OK kurs, så tipper jeg Oncin kommer til å vake rundt 2,- kroner en god stund

Fredag 13ende er første handelsdag for ONCIN, det må jo bli bra…
https://newsweb.oslobors.no/message/634620
@pdx legger du inn en automatisk feed på børs nyheter for ONCIN ?

3 Likes

Spent på åpningen her, klar til å kaste lommeboka på enda et biotech selskap :muscle:

1 Like

I knew you’d come around :grinning_face_with_smiling_eyes:

Omsettes på 3,50.
Edit 2.90 nå.

Kan vel se ut for at emisjonen på 2 kr var nore i underkant når man ser hvor den omsettes i dag, ja… :smirk:

1 Like

Ja, det var svak gjennomføring sånn sett. Hadde de satt den på 3,5-4 kr ,som burde vært mulig, så hadde stått vesentlig sterkere finansielt.

Exact theraputics hentet vel ca 130 millioner på kurs 4 kr i sin emisjon i forrige uke

1 Like
2 Likes

Når det potensielle markedet for Oncoinvent er 6 milliarder dollar, så er det klart at Oncoinvent kan bli et nytt Algeta eventyr.

Det er større enn som så, men dette er de to første markedene de sikter seg inn på.

1 Like

Hva er markedsverdien ? Etter emisjon.

341 millioner @ kurs 3.7.-

Husk at de nå har ett års runway og at artbio har leieavtale hos de.

Ca 350mill med det innabords. EV ca 200mill som var ca verdien i gråmarkedet før notering.

Omsatt for 3mill i aksjen i dag. Syns ikke det er så verst.

Jeg har forsåvidt ikke mottatt aksjer fra emisjon enda, kanskje det gjelder for flere?

1 Like

Emisjonsaksjene mine synes ikke på VPS-kontoen, men de ligger i porteføljen min hos DNB…

Oncoinvent ASA: First day of trading on Euronext Growth Oslo and publication of information document

2 Likes