Man vet ikke hva disse justeringene er…
Da skjer det jeg fryktet med kursen. Men ingen som blir tvinget til å eie aksjer her.
Tja, omsetning på 0,5mill. Og en mini aksjonær som meg står for 10% av omsetningen. Vil ikke legge veeldig vekt på dette, eller kalle det en trend 
Altså, trenden har vært nedadgående siden Hadean begynte å bråke.
Og denne nedadgående trenden kommer til å fortsette så lenge selskapet ikke klarer å levere på guiding eller BD.
Og du tenker det samme ikke ville skjedd om den var 40øre med 100x mer aksjer??
Faller jeg for trolling her eller?
Trolling? Jeg sitter med 10k aksjer her. Og har ikke mere kapital å gå inn med. Så lite interesse av at den skal falle videre ned. At det ikke skal gå an å si noe som ikke er i favør i Onco sin retning uten at man skal gå under katagorien Troll synes jeg er synd.
Klart det er lettere å få ned en kurs ved lavere antall aksjer og høyere kurs.
Og det samme gjelder jo andre veien, kan fort bli litt trangt om plassen når flere ønsker å kjøpe seg inn.
Det er SÅ mye annet å diskutere rundt selskapet forutenom om kursen går opp eller ned etter en reverse Split. Kan garantere deg at de 1000000 aksjene du hadde før spleis hadde ligget på nøyaktig samme kurs/100.
Reverse Split er en del av kapitalstrukturen selskapet trenger, samt for å følge Oslo børs reglement rundt listing på hovedindeksen…
Hvis du har kylt en halv mill i markedet, som et lodd, så skylder du deg selv å lese deg opp… å sjekke kursen hver dag er meningsløst, selv om de fleste gjør det.
Norsk biotek er i comeback modus!
PHO, Zelluna, Nykode og Lytix er sterke om dagen. Klarer Oncoinvent omsider å levere på guiding så skal det ligge an til enormt kurshopp i løpet av 2026.
Viktig å huske på at Oncoinvent er lengst i løpet av disse, sett vekk fra PHO som har produkt
Hvordan si det men ikke si det, som Carpe Diem sa det

Thor Medical-direktøren: – Radiofarmasimarkedet blir «stort nok»
– Samtidig er det nå elleve år siden Bayer kjøpte Algeta, uten at selskapet hittil har lansert nye produkter i markedet enda?
– «Enda» er en god presisering, sier Kurth, som har en 15 år lang karriere i Bayer bak seg før han gikk til Thor Medical i 2024.
– Jeg kjenner selskapet godt, og vet at det er et solid selskap med mye sterk kompetanse, spesielt innen radiofarmasi i Norge. Jeg tror det vil komme viktige bidrag derfra fremover.
Da er det pick and choose. Oncoinvent, ArtBio, Actithera, Nuclithera og Node Pharma 
Det jeg ikke forstår med deg er at du skal forhåndsdømme. Kalle innlegg for trolling og at folk er uleste. Har vært aksjonær i Onco siden 2016.
Forhåndsdømmer ikke, jeg leser bare det du skriver. Ikke ment som kritikk, men du leser jo ikke informasjonen andre deler med deg, virker det som. Hvis du har vært aksjonær siden 2016 skjønner jeg at det har vært en dryg reise, men da å fokusere på hva som skjer med kursen når det blir utført en reverse split er helt uforståelig for meg. Og ikke bare et innlegg om det heller.
Så lenge selskapet drives fremover og møter de milepælene de trenger(internt) og markedet belønner de viktige milepælene får man det man kan forvente som langsiktig aksjonær.
Har ikke vært inne i selskapet så lenge som deg, men begynner å bli noen år likevel.
Flott det!
Men var det en børsmelding verdig?
Det vil jeg si. Greit å vise at det er progress selv om man absolutt skulle ønske rekrutteringen gikk raskere.
Hvorfor?
4 uker til 2H rapporten. Da har de god anledning til å opplyse markedet om hvor mange som er rekruttert og om guidingen holder.
Dages melding vitner litt om desperasjon spør du meg
Tja. I Nordic Nanovector var det ønske fra aksjonærene å få fortløpende oppdateringer. Kanskje de ønsker å kjøre noe lignede opplegg.
Skjønner ikke helt poenget med å melde dette. FPD i ekstra sites er vel lite matnyttig med mindre de ønsker å tone ned forventningene til rapport i slutten av februar.
Minner om denne - Search for clinical trials - EMA
Se på tabellen for overall trial status så ser man at det kan ta tid mellom start dato og rekrutteringsstart…
Kanskje allerede etablert praksis i f.eks Spania gjorde at de kom fort i gang der? Det tipper jeg.