Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent (ONCIN)

Lov å håpe på både det og partneravtale.

Selv håper jeg og tror at de sonderer markedet for interesse til en kapitaløkning.

Hadde de hentet si 50-100 MNOK så kan aksjen få løpe fritt på gode data uten frykt for en emisjon.

Helt greit om de gjør det ja. Nå når rekrutteringen har skutt fart og det ser lyst ut, så kan de nok hente penger på dagens kurs rundt 50,-

1 - 2 år frem er nok kursen mangedoblet!

Forutsetter selvfølgelig gode resultater på kliniske data, og det føler jeg meg ganske trygg på at kommer:)

Vi snakker om en potensiell mulitibagger innen 6-12 mnd.

Oppgangen i Circio kan fort blekne i forhold

3 Likes

Sell on news er det noe som heter ja. Ser ut som det funker meget godt.

Jeg tenker at dette er en fin mulighet til å laste opp på.

Det største røde flagget i aksjen er herved vekk

Har ikke sett de bruke den formuleringen før :thinking:

Markedet har åpenbart ikke tatt innover seg at tidevannet har snudd for aksjen og at rekrutteringen er on track.

Skulle de klare å lansere partner før avlesning (slik Algeta gjorde det) så kan aksjen kjapt ta 10 gangen og vel så det hvis de legger frem sterke data.

Senest i mars uttalte selskapet at de var i diskusjoner rundt partnerskap og studier initiert av aktører, se nederst på slide.

.

7 Likes

Merkelig med så mange små poster omsatt. Hvem kjøper og selger 12, 2,6,42,1,14,10,10,15,25,34,40 aksjer? Dyre aksjer inkl. kurtasje.

Marketmaker - algo.

8-10 gangeren bør være mulig gitt gode kliniske data. Rekrutteringen vet vi går unna nå!
Kan også komme overraskelser her som blandt annet partneravtale.

Circio som fortsatt forsker på mus har ti ganger Oncoinvent sin markedsverdi.

Jeg sitter på 10000 aksjer og har ikke tenkt å selge på lenge. Oncoinvent kommer til å gi god avkastning🚀

Lov å håpe.

Men hvis de data vi har sett så langt er representativ i en randomisert setting, så er partneravtale og oppkjøp nesten garantert.

Nå har vi gått fra rekrutteringsrisiko, datarisiko og finansieringsrisiko til bara datarisiko.

Finansiering er ikke noe problem HVIS data er bra.

Du mener det ikke lenger er noen “finansieringsrisiko”?

Skal det forstås slik at det ikke er noen risiko for en emisjon i 2026?

Kan du lese egentlig???

Hva skjedde i Circio på tross av de måtte hente penger? Hva skjer i Oncoinvent hvis de har et fullrekruttert fase 2 studie med gode data?

Da stiger den vel 30 % og så henter de penger med 20 % rabatt slik at nettoen blir 10 % oppgang?

Alternativt faller de 90 % på svake data?

Risiko som kun er gøy 1 av 100 ganger, men håper de får det til :muscle:

Ok.:ok_hand:

Har de overbevisende data så får de nok finansiering.

Jeg forstår også at man bør se hele teksten du skrev i sammenheng.

Likevel bør den setningen jeg stilte spørsmål ved gi mening i seg selv. Den kan forstås slik at den informasjonen som er tilgjengelig i dag har tatt bort all risiko for finansieringsbehov/emisjon fra aksjonærenes side før evt. partnere eller andre stiller med finansiering.

Så mitt spørsmål er om det er slik at du mener at de siste børsmeldingene eller annen informasjon gir grunnlag for å si at tilstrekkelige data (“et fullrekruttert fase 2 studie med data”) helt sikkert kommer før en evt ny emisjon?

1 Like

Les deg opp på selskapet.

2 Likes

Må vel være definisjonen på et underpriset og undervurdert biotekselskap at kursen ikke beveger seg når ledelsen er ute og hauser partneravtale, men markedet bare :man_shrugging::sleeping::laughing::poop:

Problemet er vel som du illustrerer over, det er ingen som følger selskapet lengre etter det famøse toktet til Hadean.
Men det snur fort hvis de fortsetter å levere utover i 26 :chart_with_upwards_trend:

2 Likes

UUU aksje som snart kan ta skikkelig av …
(og mannen bak denne uttalelsen, som har hatt suksess med mange slike case og øker jevnlig, nå godt innpå topp ti lista)
Buckle up, he-he

1 Like

Når det største røde flagget ble firt i juni, så burde aksjonærene stått i kø for aksjer. Men det kommer, tipper vi ser et rally når de vi kommer ut i oktober, eller før gitt at det kommer noe good news

Har sett raskt på tallene for status cash og forbruk, studieplanen for NCT06504147 og hva som er meldt om rekruttering så langt.
Jeg antok det var flere her som følger selskapet tettere enn det jeg har gjort, og som har såpass god kontroll på dette at de hadde konkrete data/tall og begrunnede estimater over hva man mener er realistisk å forvente i høst.
Men det var lite konkret å hente.

1 Like