Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent (ONCIN)

Vil tro det er lite aksjer til salgs under 300,-

1 Like

Mine aksjer er ikke til salgs før 500,- men det trenger ikke bli så lenge til det skjer…

Kan fort bli trangt i døra når det nærmer seg avlesning. Det vet vi kommer.
Det vi ikke vet er overraskelser som f.eks. partneravtale.

Liker utviklingen om dagen. Om noen skal ha litt volum må så må de kraftig opp i pris fra dagens nivå.

Av erfaring så pleier ikke kursen å gå mye før avlesning i biotech selskaper, heller andre veien, spesielt når det er gevinst i bildet.

Når foventes avlesning av studie?
Er rekruttering av pasienter innen rekkevidde?
Minner om at 9 av 10 feiler ved avlesning av fase 2 og 3 studier!!!

1 Like

Hei alle sammen. Første gang jeg skriver her. Jeg er topp 20 eier og ville bare informere om at jeg ble kontaktet av Pareto i mai/ juni med forespørsel om jeg var villig til å selge en større post med aksjer, flere 10.000 aksjer. Dette var før den gode meldingen om rekruttering. Pussig hele greia når aksjen snart har doblet seg. Kursen var da rundt 50. Åpenbart stor interesse for Oncoinvent og flere ser nok hva som har skjedd med Circio på kort tid. Lykke til med høsten og hold på hatten. Her heies det på Oncoinvent og Thor Medical!

8 Likes

Jeg ble også kontaktet om jeg ville selge et stort antall aksjer, men det var 10 dager etter meldingen om god rekruttering.

2 Likes

Begynner tydeligvis å gå opp for flere at Oncoinvent er Norges mest underprisede biotek-aksje! :chart_with_upwards_trend:

Helt enig!

Med Circio som benchmark så skjønner man hvor latterlig prisen på Oncoinvent er. Her er det fortsatt mulig å gjøre 10000% gitt at data kommer inn på oppsiden.

Fair mcap pdd burde vært mellom 250-500,- kr. Minimum!

Når meglerhus prøver å støvsuge markedet er noe på G! :male_detective:

Akk ja, da er det bare å øke på ask pris ser jeg.

og @JMA73 og @Dreamliner - jævlig lang tid det skulle ta før dere flesket til å delte dette da - sommermodus over hele fjøla tydeligvis.

80k for å vise fingen til euronext.

Ser ut som marketmaker trør litt varsomt også, skulle ikke mange aksjene til før salgsordre ble fjernet.

Biotek er tydelegvis på vei back on the menu!

Ser Circio har økt sin verdi mer en mcap til Oncoinvent siste tiden! :crazy_face::laughing: Helt bakvendtland prising av norsk biotek for øyeblikket, selv om det ser ut til å være under endring.

3 Likes

For å si det slik, sist aksjen lå mellom “84-112kr” (før reverse split) ble det nesten ikke handlet aksjer. Turen opp her burde gå rimelig fort, så tror at meldingen i juni burde være en spade i trynet på gjerdesittere som fortsatt sitter nettopp der…

1 Like

Tipper mange hopper ned fra det gjerdet hvis H1 rapporten bekrefter freamgangen og ledelsen begynner å fluffe markedet med snakk om partnerskap… :chart_with_upwards_trend::rocket:

Det var jo tross alt manglende rekruttering og fadesen med Hadean som skremte vekk den gemene hop.

Legg trykk på HVIS :sweat_smile:

4 Likes

Virker som en kontrollert akkumulering fra større aktører.

Oppgangen blir nok mye bråere og raskere når «saueflokken» hiver over aksjen.

1 Like

Jeg mente selvfølgelig i dag😁 88,-

Tror også Oncoinvent kommer til å stige kraftig fremover når saueflokken våkner!

Fantastisk utvikling de siste ukene😎

Vil påstå at det er tjenestefosømmelse, som @Aaleby kalte det, å
Ikke være inne i Norges med mest undervurderte og underprisede biotek-selskap nå og utover høsten.

At Norge mest modne biotek-selskap skal ha lavest mcap av all biotek på OB gir ingen mening etter at rekrutteringen kom på stell.

Dagens mcap er helt plingplong! :crazy_face::upside_down_face:

3 Likes

Er det egentlig så rart at mange vegrer seg for å kjøpe seg inn i et slikt enten/eller selskap, etter de dårlige erfaringer man har i de senere årene i samme bransje?

Tror du misforstår litt.

Dette handler om prising i forhold til benchamrk. Hvorfor skal Oncoinvent prises til en brøkdel av lignende selskaper etter at rekrutteringen kom på stell? :man_shrugging:

Kan det kun være så banalt og enkelt at det ikke er mange nok som tror at teknologien skal lykkes?

Fordi finansiering?
Det har alltid vært en hemsko for sektoren på Olje & lakse-børsen de er notert på…

1 Like

Bare derfor?

Det er pdd dyttet inn ca 1 milliard i selskapet og de er i rute med rekrutteringen ca ved årets slutt og med avlesing av randomsierte data.

Det går ikke mening at det mest modne bioteket i Norge skal prises lavere enn benchmark, heller tvert om mtp historikken til gründerne og at selskapet har bygget eget produksjonsanlegg.

1 Like