Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent (ONCIN)

Det er jo det som utgjør selve stolleken med dette selskapet

Musikken kan stoppe veldig plutselig.

Spørsmålet jeg prøver å stille meg selv er “hvor mye data trenger en partner for å hive seg rundt / et BP for å bare sluke hele greia?”

Og her kommer MOA inn i bildet.

Resultatet avhenger grovt sett av kvaliteten på kirurgi + radspherin.

Ref. CMOs uttalelse at den ene med tilbakefall i peritoneum gjerne ikke var R0 før radspherin. (Noen som husker dato for denne sesjonen?)

2 Likes

:es: :grimacing: :hocho: :face_with_hand_over_mouth:

https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20251104_9

fra 09:10-50 ordrett…

Så muligens 0 av 9(10)med peritonealt tilbakefall.

anbefaler å se denne sesjonen fra 09:00 til 14:00. 5 velbrukte minutter for Oncoinvent investorer.

{3DFEF9AE-1307-4BF9-B697-9AEABA18E3AF}

3 Likes

Oppsettet av fase II er vel omtrent kliss likt som for Algeta sin Fase II.

Forskjellen ligger i at Oncoinvent kjører en interim pga av forsinkelser, mens Algeta hadde full 24 avlesing ved inngåelse av partnerskap.

Som nevnt så var jo Xofigo verdens første godkjente alfaemitter. Det gjorde vel at det satt litt lengre inne for Bayer å signere en såpass fet avtale FØR de kjente til data.

Nå er jo radiofarmaka såpass hot at viljen til å signere avtaler på et tidlig nivå er nok høyere nå enn i 2009 da dette var cutting edge.

2 Likes

Selv en svoren @skeptiker er ikke immun mot det som kommer som “lyn fra klar himmel”: Thor Medical - Småprat '22 (TRMED) 4 - #5638 av skeptiker

Litt annet eksempel for en industriell aktør som utvider.

Ja. Men inkluderet i emisjonsorakelets siste spådom basert på husenes modus operandi (Meglerhuset løfter kursmålet fra 49 til 115 kroner, en oppjustering på hele 135 prosent, og gjentar kjøpsanbefalingen):

Ja men for faen, vi vet jo at selskapet skal ha penger på et punkt

Trenger ikke være noe orakel for å se at det kommer en emi her.

Selv Helen Keller ville fått det med seg

4 Likes

Oncoinvent kan ikke vite om alle verdens børser ramler 25% neste uke. Ergo er det lureste å hente penger mens man kan, ikke mens man må.

Hvis man kan hente penger ved :white_check_mark: istedetfor :x: så er det veldig positivt i lengden

1 Like

Der fikk du en griseklovn av meg for å drive med slikt som nedenfor.

giphy-downsized

De ønsker nok å unngå massiv utvanning, samt det er jo ikke bare å “hente penger”, vertfall ikke når selskapet har annonsert interim avlesning og 2 abstract som ikke er offentliggjort.

Lurer på hvilke investorer som roper “Shut up and take my money” og på samme tid mener styret og ledelsen skal ta ordets betydning bokstavelig.

5 Likes

Jauda, men vi vet jo ikke hvilke planer de jobber med på bakrommet.

Selger de unna Asia for å dekke behovet for cash frem til de får partner i EU/US?

Har de partner klar som vi finansiere selskapets fase III?

Finnes det større aktører som vil inn ved en positive interim?

Så de bli en helt generell analyse å si at de bør hente penger nå. Selskapet er grovt feilpriset pdd og derfor skulle en tro at styret ser etter ulike måter å realisere potensialet på utover emisjoner.

Det sagt så vet vi jo at Haden har en forkjærlighet for emisjoner der de kan øke til en billig pæng på bekostning av de som kom inn før dem.

2 Likes

100 + og ikke ett eneste innlegg på TI, sover alle mann :wink:

1 Like

Kommer nok til å gå jævelig fort her jo lengre ut avlrsning vi kommer.
Ikke mye volum til salgs før vi nærmer oss 300, tror jeg.

1 Like

Ding ding :bellhop_bell:!

Ser ikke ut som markedet deler emisjonsfrykten til enkelte brukere her inne.

Blir nok kanskje å finne litt volum rundt 200 der nestsiste emisjon ble satt(?)

3 Likes

På tide å oppdatere kurmålet igjen, DnB?

Ta det med ro, det kommer etter emisjonen :wink:

2 Likes

Kursen er fortsatt langt under min fair value, men jeg er kanskje for optimistisk på vegne av Oncoinvent og Radspherin. Å hente penger på dette nivået hadde ikke vært mitt førstevalg om selskapet kunne ventet, men kommer emisjonen, ser jeg på den som en mulighet til å støtte selskapet og øke posisjonen.

2 Likes