Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent (ONCIN)

Mulig det er tidligere aksjonærer, eventuelt gamle Bergen B aksjonærer som selger for å skrive av tapet på skatten! Noen av de kjøper sikkert aksjen tilbake.

80 mill aksjer ble vel plassert på noen som håpet at andre enn de selv skulle bli aksjonærer? Det er ulempen med garantister; de gambler og når de ikke vinner så kaster de fortøyningene ganske så raskt.

Høres rikig ut det. Så her er det bare å skynde seg ned i fjæra og plukke før floa kommer :grin:

1 Like

How the tables have turned i Bio siden den gang

#Chart in reverse

96 pax totalt - ct.gov sier estimated 114

Vet ikke når cut-off for interim er, men man håper vel på at så mange som mulig er rekruttert innen den tid. Skal vel ha 2-3mnder på å sammenstille avlesningen, så cut-off aug/sep og presentasjon nov/des?

4 nye sykehus i spania, 1 i italia så totalt 11 sykehus som rekrutterer etterhvert. Burde jo gi en boost.

Til sammenligning hadde Nordic Nanovector 96(!) sykehus som skulle rekruttere 120pasienter…

1 Like

Artig å legge frem grafen til BergenBio? :slight_smile:

1 Like

Vi lyt nett show!

Men jeg har troen på økende interesse for aksjen den dagen markedet ser at rekrutteringen er «on track»!

Og med «on track» mener jeg ferdig rekruttert i løpet av q1 27, ikke at Soug sier «on track» samme faen hvilket antall pasienter de har rekruttert :laughing::laughing:

2 Likes

Gid Oncoinvent bare hadde vært et preklinisk selskap, så hadde mcap vært mye høyere enn i dag :laughing:

3 Likes

Vurderer kjøpe mere her ( har begynt ) Men samtidig litt redd for denne kan halvere seg før den ev. går oppover med tanke på det er en stund til vi får svar her.

Ja, dette er helt bingo.

Ser man f.eks. Zelluna og Lytix så er det enda lengre til man får svar der, men mcap er mye høyere.

Min gjetning er at Oncoinvent går hvis de viser at de har kontroll på rekrutteringen.

Men den lave mcapen har jo de største eierene bidratt sterkt til, så sånn sett et jo det en ønsket utvikling. Styret og ledelsen har jo skremt livet av aksjonærene med alle emisjonene siste tiden. Så det er ikke så rart at markedet ikke tør å ta i dette papiret før de klarer å få om bord en partner.

2 Likes

Linc Ab synes tydeligvis at norsk bio er interessant nå. Kjøpt seg inn i pho også den siste tiden. (1,47 % der per nu)

2 Likes

Oncoinvent ASA: Notice of Extraordinary General Meeting

Vet ikke hvorfor du slettet innlegget ditt.

Men ja, planen har hele tiden vært å få med partner for fase 3.

Soug sa vel før jul i fjor at de håpet å være i dialog med potensielle partnere i i løpet av 2025.
Nå ble jeg rekrutteringen 12 mnd forsinket, så da skulle en tro de bruker 2026 på selge seg inn hos BP.

Det er jo nærliggende å tro at Oncoinvent må være veldig fristende for Bayer spesielt.

Det skal bli spennende å se hva som skjer videre her.
Businesscaset er ganske solid imo, så hvis det lille dataslippet som kommer om 12 mnd er på nivå med det vi har sett så langt, så er det vel en mulighet LOI eller partneravtale.

Selskapet er jo priset til failure pdd, så hvis de lykkes er jo oppsiden helt hinsides

2 Likes

Takker for godt svar. Grunnen til jeg slettet det var at jeg tenkte å finne ut av svaret selv ved å høre på tidligere presentasjoner og podcaster. Ja virker spennende og gøy å se at så mange tidligere Algeta personell også er med her i Onco. Og at Roy Larsen fortsatt er med.

Radium Episode 343: Årsoppsummering 2025
Oncoinvent fra 07:48 - 09:18

https://podcastaddict.com/radium/episode/213104272

1 Like

Hva tror dere om den reverserte splitten? 2:1, 3:1, 4:1, 10:1…? Hva blir resultatet?

Står vel 50:1 eller 100:1 i innkallingen

1 Like

Mmmm vet ikke helt om jeg liker det. La oss si at kursen blir 50kr etter enn rev. splitt. Da kan jeg se for for meg at den kan falle mye ned kursmessig etterpå.

1 Like

Blir ganske sikkert 50,-

Ser nok litt mer “seriøst” ut for institusjonelle med kurs over. Står vel i regelboken at om du skal være på hovedlisten må kurs være over 1kr.

Og i praksis har det nada å si. Du må se på selskapsverdien, ikke den jævla aksjekursen… 5:1 10:1 100:1, mcap er fortsatt 250-300mnok.

Forøvrig skal det også stemmes for en fullmakt for en 40%-emisjon.

3 Likes