Der har man det virkelig viktige i mitt syn. Har sikkert noe å si for kursen om den er 0,4 eller 50, men ikke så forbanna mye heller. Genmab blir jo fremdeles omsatt selv om den koster over 2 danske flak liksom.
Jau, altså, det har jo litt å si - men for store har det vel mer med et volatilitetsperspektiv å gjøre…
Marketmakere handler på synlige tusendeler i ordreboken, ser ut som de savner “mindre desimaler”, om du er med.
For oss vel å merke, men det tiltrekker vel ikke likviditet av det større slaget.
I mitt hode er det greit å få den opp til det nivået som forespeiles, sånn ca 50 kr eller så.
Men det er jo en pennystock uansett, market cap 130 mill liksom.
Er det noen som vet om Myrlid var aksjonær før emisjonen? Jeg ser han er en av garantistene i emisjonen og nå selger, og lurer på om han skal selge alt. Dersom han har vært aksjonær før emisjonen også, beholder han kanskje de opprinnelige aksjene?
Aksjonær og garantist. Solgte vel litt før emisjon også.
Hadde de enda klart å spille på lag med aksjemarkedet så kunne det blitt riktig så bra!
Har du en oppdatering på hvor mye garantistene nå har solgt, på Circio tråden var det jo nesten daglige oppdateringer på Atlas sine salg. Kunne være interessant å se hvor mye garantistene har igjen å selge. Spør for en venn.
Dessverre, jeg bare snylter på dere andre etter å få informasjon uten å arbeide for det selv. Kaller en spade for en spade. Håper han snart er ferdigsolgt.
skal vel ned til 0,30-0,40 området slik salgene fortsetter
Du glemte å stryke 3 og 4
Mener du at denne skal ned mot 0?
Ref. aksjespleis 100:1
Det er likevel
ønskelig å legge til rette for hensiktsmessig handel og prising
av Selskapets aksjer, og styret foreslår derfor at det
gjennomføres en aksjespleis i forholdet 100:1
Så all handel under 50,- kr er ikke hensiktsmessig slik styret begrunner sitt forslag til EGF.
Greit at vi ikke skal fortsette med øretrilling.
Forslaget virker klønete formulert slik jeg ser det.
Noen som har tanker eller planer om stemme imot?
Det er vel 447 841 125 aksjer i selskapet nå. Dersom de tar en reversert splitt på 100:1 blir det vel bare ca. 4,5 millioner aksjer totalt i selskapet, om de ikke tenker på andre utvidelser eller tildelinger???
Say what now!?
Hvor mye er Roy Larsen involvert i Onco nå? En av de store tabbene i Nano var at han forlot selskapet for tidlig.
Det er mer gøy å være buddy med styret i Onco enn det er i Nykode, det er det liten tvil om.
Her er det klapp på skulderen for å ha rampet ned kursen til 50 øre. Soug hadde vunnet Rampenissen glatt 
5% av selskapet der 
Jaja.
Kanskje bransjestandard, men har det ikke vært nærmere 2% I de andre slukkede føniksene vi har hatt her i portveien 2?
Rampenisse? Ledelsen sitter på 0,50 som oss og er låst i fire år, du kan faktisk kjøpe billigere enn dem i morgen. Etter BergenBio-fusjonen røk gamle opsjoner, så litt gulrøtter til hestene må være lov i et såpass seriøst løp