Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent (ONCIN)

Ja, det kan jeg og hadde ikke tatt noen smeller på det underveis da jeg har bivånet dette fra utsiden.
Men å være på børs handler om mer enn det; skal man alltid berike seg på bekostning av andre eller skal man dele litt på risikoen med aksjonærene sine?

Dersom du har vært med heisen ned 50.etasje til 1.etasje og er happy med tildelingen skal jeg ikke mene noe om det.

Personlig liker jeg bedre måten NYKD gjorde det på som satte strike på 7 NOK mens markedskursen var 2,5 NOK. Det er å stille forventninger og ha noe å strekke seg etter for ledelsen. Den skuta vil jeg ha hoppet på versus den andre kun målt gjennom incentivene alene.

3 Likes

Jeg hadde seff vært mer happy med å finne Oncoinvent i dag enn for 3 år siden :laughing: Har selv kjent på både én og to runder med rævkjørtfølelsen ja . Men etter siste emisjon og med Linc, Geveran, MP Pensjon og andre langdistanseløpere inn, føles finansieringen endelig på rett kjøl. 5 % potensiell opsjonsutvanning er småpenger hvis dette nå går til mål Edit: Beklager. Geveran var nok ikke med i emisjonen, de satt fra tidligere. Er vel utvannet fra ca 10 til 2+% eierandel da

1 Like

La oss være ærlige: Det er kun diktatorer som tjener mer ift hva de yter til medborgerene sine enn hva ledelse i norsk biotech har gjort det siste tiåret.

Aldri i investeringens historie har så få tjent så mye i forhold til så mange, for så lite, så lenge

3 Likes

Geveran kom inn for lenge siden, og de ser ikke ut til å ha vært med i emisjonen såvidt jeg har greid å se.

Er denne blitt nevnt som en mulig nyttårsrakett kandidat? Det pleier å være illikvide aksjer som har falt mye i løpet av året. Folk vil realisere tap før nyttår så derfor får dne gjerne en dump da og reprising på nyåret. Denne burde fylle kriteriene fullt ut.

Nope, ikke nevnt noe sted.

Er denne korrekt

Aksjer : 447 841 125?

Å hvor mye spenn har de på bok?

DYOR latsabb :laughing:

2 Likes

Uansett om noen ikke har oppdaget at det kan bli en nyttårsrakett er det likevel en realitet - nedsalg nå kan være skattemotivert og i tillegg har man garantister som kaster kortene. En kombo som nok presser prisen og vi har idag vært nede på 10% rabatt til emien som var rabatt på rabatten allerede.

giphy-downsized

:man_shrugging:

1 Like

Hvilke andre garantister enn Myrlid er det som har solgt aksjer i det siste? En del av aksjene han selger er vel gratisaksjer han fikk som fee for å stille som garantist.

@hybrid

Vær grei a :innocent: hvor mye penger har de totalt pr D.D? :sweat_smile:

Blei det 75 mill fra merge med BB + 130 fra emisjon?

Ca 40 pr sept og + 130 i emi.

Får håpe de ikke sysler det bort på piss i 2026.

1 Like

Og det er fortsatt både mandag og tirsdag for å selge for å få skattefradrag. Frykter den faller mer …

For småaksjonærer som har vært med før fusjonen så er det like greit å føre aksjene over på ASK om man ønsker det. Løser ut fradrag det også.

Selv om det gjerne er litt sent nå… :grimacing: hør med megleren man handler hos.

1 Like

Denne analysen slår ut i full blomst!

Happy Holidays from #Oncoinvent!

2025 has been a year of remarkable progress and recognition for #Oncoinvent. This year, we have continued to advance our mission: developing a receptor-independent alpha
radiopharmaceutical designed to destroy cancer cells in the peritoneal cavity after surgery with a single, targeted dose. With our lead asset now undergoing a Phase 2 trial targeting ovarian cancer, we are proud of the significant momentum achieved throughout 2025.

Advancements in ovarian cancer: Our Phase 1 trial for ovarian cancer delivered promising final results, with every dose level tested showing good tolerability. The data have been published in the respected peer-reviewed journal Gynecologic Oncology. The Phase 2 trial is now underway, with interim results anticipated in 2026.

Major data milestones in colorectal
cancer: We announced positive final safety and efficacy results from our Phase 1/2a trial for colorectal cancer, suggesting delayed disease progression and
strengthening the potential for our product as a novel radiopharmaceutical therapy.

◆ Successfully completing the merger with BerGenBio: Strengthening our
commitment to developing potentially life-changing treatments for patients with peritoneal cancer.

Welcoming new expertise: Dr Ramzi Amri will be officially joining us as Chief Financial Officer in mid-January 2026, coinciding with our team’s participation at #JPM2026 in San Francisco. Dr Ramzi’s deep industry knowledge will be instrumental as we advance our clinical programs and continue building long-term value for patients and shareholders alike.

*From all of us at Oncoinvent, we thank you for your continued support. We wish you a joyful festive season, and we look forward to sharing our ongoing journey with you in 2026
#Radiopharmaceuticals #Radiopharma #Oncology #Cancer #Ovarian Cancer

Copy and paste: LinkedIn

3 Likes

Skattemotiverte salg over nå? Så ut som dumping stoppet opp idag. Er vel uansett risikabelt å forsøke å selge med tap så nærme nyttår mtp mulig gjennomskjæring fra skatteetaten.

Helt ok å selge med tap nå, risiko for gjennomskjæring oppstår vel bare hvis du kjøper deg inn igjen for tidlig.

Er det ikke litt sent å realisere for året denne uka? T+2 osv, salg i går og i dag kommer ikke på VPS før 2. januar huh?