Det blir spennende. Får vi noe mer konkret enn “interimdata ventes i 2026”?
Det må være den viktigste informasjonen markedet venter på nå.
Hvis det blir opplyst oppdaterte, konkrete tall i dette møtet, bør det ikke børsmeldes samme dag?
Det blir spennende. Får vi noe mer konkret enn “interimdata ventes i 2026”?
Det må være den viktigste informasjonen markedet venter på nå.
Hvis det blir opplyst oppdaterte, konkrete tall i dette møtet, bør det ikke børsmeldes samme dag?
Syretesten nå boijs and gerls.
presentasjon 0800 kontra 0930 ved halvårspresentasjonen. MÅ jo ha noe rått å komme med da siden de vil opp så tidlig! 
Sist de trodde de hadde gode nyheter var presentasjonen 0830, ved 2H hadde de ikke så mye positivt å fare med og da ble det etter åpning.
Du vet markedet er sulteforet på good news når klokkeslett for en kvartalspresentasjon på juicy topic!

haha, sånn er det å eie et selskap som ikke har noe “hot tech” å fare med.
Er jo ingen andre som gjør dette, sååe… 
Bare de kan vise til en trend som indikerer at rekrutteringen i er mål innen 1H 27 er jeg happy.
Utover det så tror jeg det blir dataslippet og eventuelt andre overraskelser som kommer til å styre kursen videre 

Datasettet som kommer før jul er jo relativt prematurt, men har selskapet flaks så viser dataene et entydig og sterkt resultatet som er på linje med det det vi har sett så langt.
Siden de er i en indikasjon som relativt er sett upløyd mark så tror jeg solide data vil kunne tiltrekke seg mye positiv oppmerksomhet. Etter min mening besitter de posisjonen som first mover i PC, og det vil etter min oppfatning være svært attraktivt for BP å ta del i.
Så hva kan vi forvente i morgen?
Forhåentligvis at rekruttering er on track som tidligere spesifisert med oppdaterte rekrutteringstall.
Rekruttering må være on-track, hvis ikke blir det nytt blodbad.
Forventning? Etter slik kommunikasjon har vært i dette selskapet til nå hadde jeg ikke forventet noe som helst.
De kan kun overraske på oppsiden, og oppsiden er at ting er som det burde vært fra børjan 
Hvis Soug nok engang står å driver ordkløveri og ymse til markedet blir det for dumt at han står som CEO. Kanskje kommunikasjon med topp20 er litt annerledes enn til nordnet 
Men hva med at de har flyttet kvartals presentasjon til 0800 i morgen?
37 pasienter…
Oncoinvent presents corporate update in live webcast
Highlights:
· Recruited and randomized 37 patients (accumulated, ITT*) into the ovarian
Phase 2 trial
· Secured new patent expanding protection for Radspherin[®]
· Published positive final data from Phase 1 trial of Radspherin[®] to treat
ovarian cancer
· Journal: Gynecologic Oncology
· Conference: ESGO European Gynaecological Oncology Congress 2026
· Appointed Dr Ramzi Amri as CFO
The presentation material and the recording of the webcast will be made
available at www.oncoinvent.com.
Hvor mange pasienter var det siste kjente antallet?
37 pasienter er vel opp 11 pasienter siden forrige rapport. Så det er vel ikke noen stor akselerasjon i rekrutteringen, dessverre.
Ja dette var meget meget skuffende… skal vel ned mot 40 blank eller under i dag…
Der har du Sougs “clear increase in recruitment speed” etter de tok cut-off 31.12 på rekruttering. Når hadde de cut-off nå Begynnelsen av mars? 
Hadde kanskje vært på sin plass med noen kritiske spørsmål rundt dette fra noen av husene som dekker selskapet, men de er vel kanskje bare happy for en ny grise emisjon.
Er nok ikke lett for S og overse spørsmål fra husa ift en enkelt skjel fra TI
Nå skjønner vi hvorfor ingen rekrutterinstall i februar.
Fremdeles helt linær utvikling. Med samme takt er studien fullrekruttert i starten av 2029.
Interim vil lese av med 32-33-ish pasienter?
Nå er det bare vente til neste oppdatering om rekruttering skyter fart eller holder seg på samme kurs.
CFO er dyktig med en god bakgrunn.
Ingrid Akay har allerede bestilt marsipankake til lunsj, nå kan de sette neste runde på 10 kroner.