Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent (ONCIN)

Aner ikke.

Tesen min er bare at det hadde vært smart å gjøre det nå mens de kan, ikke før jul når de må.

Venter de til jul så kan det potensielt legge en demper på dataslippet (gitt at det er bra). Tenker at dette er en god mulighet til å bryte ut av en negativ spinn.

Også er det jo påfallende at dagens melding kommer dagen etter at Hollum er ute å FA også :wink:

Dette her er helt rått. At de nå faktisk har greid å få fart rekrutteringen er faktisk. Og oppnår man gode resultater vil nok flere også ta dette å bruk.

2 Likes

Vet ikke rått er god beskrivelse, men det er bra at de har fått skuten på rett kjøl.

Får de orden på finansene så kan dette bli spennende fremover

1 Like

Vi får se, håper at de lar markedet få sjansen til å prise inn lovnader som er levert på. Selskapet har slitt med tillit, så dette syns jeg var en kjekk melding.

Regner med det er en plan rundt dette.

2 Likes

Dette er meget betryggende og oppløftende nyheter!
Produktet viser lovende resultater så jeg skjønner godt at flere og flere velger denne behandlingen etter kirurg. Reduserer risiko for tilbakefall betraktelig.

Med de resultater som allerede foreligger, og det gigantiske potensialet i selskapet, utelukker jeg ikke en partneravtale med et Big Pharma nå som rekrutteringen aksellerer !

Neste suksess i denne sektoren er Oncoinvent !

1 Like

Litt skuffende kursrespons. Jeg har gått ut fra at det var frykten for treg rekruttering som holdt kursen tilbake – men nå begynner jeg å lure på om det egentlig er en forventet emisjon som demper oppgangen?

1 Like

Er nok det ja

Kan ikke utelukke en emisjon på et tidspunkt, men jeg tror de venter til det kommer data senere i år. For de resultatene tror jeg blir oppsiktsvekkende gode!

Men ikke utelukk en partneravtale folkens. Det kan komme som lyn fra klar himmel :zap:

Jeg har en del aksjer på et holdingselskap jeg ønsker å avvikle, og overføre de til meg privat. Om jeg gjør dette nå, og onco snart henter penger er det fare for at f.eks de som eide aksjer 1. juni for tegningsrett, sltså holdingselskspet, slik at jeg ikke får vært med videre selv om jeg har eid disse siden 2023. Noen vært borti dette?

1 Like

Skaff deg mellombels likviditet. Selg i selskap. Kjøp privat, gjør opp senere.

Lov å håpe på både det og partneravtale.

Selv håper jeg og tror at de sonderer markedet for interesse til en kapitaløkning.

Hadde de hentet si 50-100 MNOK så kan aksjen få løpe fritt på gode data uten frykt for en emisjon.

Helt greit om de gjør det ja. Nå når rekrutteringen har skutt fart og det ser lyst ut, så kan de nok hente penger på dagens kurs rundt 50,-

1 - 2 år frem er nok kursen mangedoblet!

Forutsetter selvfølgelig gode resultater på kliniske data, og det føler jeg meg ganske trygg på at kommer:)

Vi snakker om en potensiell mulitibagger innen 6-12 mnd.

Oppgangen i Circio kan fort blekne i forhold

3 Likes

Sell on news er det noe som heter ja. Ser ut som det funker meget godt.

Jeg tenker at dette er en fin mulighet til å laste opp på.

Det største røde flagget i aksjen er herved vekk