Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent (ONCIN)

Ville det vært like lite volum tilgjengelig om de tok en 1/10 istedenfor 1/100? vet at de som karakteriserer aksjer som billige eller dyre ut fra 1kr eller 100kr pr aksje hadde hoppet på om den hadde kostet 8 kontra 80 :laughing:

Og for å sette det litt i perspektiv:
4 478 412 tilgjengelige aksjer.

• kurs 83 x 4 478 412 = 371 MNOK marketcap
  • kurs 87,60 x 4 478 412 =392 MNOK marketcap

Ikke store differansen i selskapsverdi mao. Her vil det være volatilt av den ene årsaken at det er lite aksjer og lite volum

3 Likes

Tror og håper folk flest har kontroll på prising av aksjer. Men jeg har opplevd at noen mener en aksje som koster 2 kroner er billig i forhold til en aksje som koster 500 kroner. Markedsverdien som teller!

Jeg føler meg ganske sikker på at Oncoinvent snart stikker til himmels🚀
Holder på å ta fyr! En liten gnist må så smeller det​:boom::rocket:

HOLD !

2 Likes

Solid sperre på 85 nå :laughing:
Er vel det eneste av volum som er tilgjengelig nå

Jeg eide på et tidspunkt et par millioner aksjer i svenske Aptahem. Da følte jeg meg svært viktig. Storaksjonær, liksom.

Tror posten kostet meg under en månedslønn.

:grin:

2 Likes

Så lenge volumet er “lavt” relativt sett vil den være utrolig følsom for CB. Det virker som det må flokkes rundt en oppgang på oslo børs for at den skal være “reell”. Drittbørs

3 Likes

Hva er CB?

1 Like

Circuit Breaker

1 Like

Hvis trenden fortsetter skal vi opp mot 90,- i dag.

Close på 88,-

Minner mye om det jeg har sett før i flere biotek selskaper. Hadde vært gøy med noen hundre prosenter de neste 2-3 ukene!

Do you want to change your statement? Alle med noen år på nakken i markedet og spesielt på forum vet ganske sikkert at det ikke er tilfellet

1 Like

En ting er dette med pris per aksje, antallet skjer og mcap.

Men når det kommer til å lage en pitteliten serviettanalyse hvor man benchmarker bioteksektoren så faller 99% av :laughing:

Er jo helt plingplong at ikke Oncoinvent gikk 100% over natten på nyheten om at rekrutteringen var på stell

1 Like

Ingen tvil om at potensialet fortsatt er stort her. Regner med at fin-fin kursutvikling frem mot readout. Aksjonærbasen er ganske konsentrert -hvor mange har mye høyere snitt enn det det handles på nå og det er lite aksjer til salgs. Bare å krysse fingrene for en fin høst frem mot enrollment complete og readout.

2 Likes

Vil tro det er lite aksjer til salgs under 300,-

1 Like

Mine aksjer er ikke til salgs før 500,- men det trenger ikke bli så lenge til det skjer…

Kan fort bli trangt i døra når det nærmer seg avlesning. Det vet vi kommer.
Det vi ikke vet er overraskelser som f.eks. partneravtale.

Liker utviklingen om dagen. Om noen skal ha litt volum må så må de kraftig opp i pris fra dagens nivå.

Av erfaring så pleier ikke kursen å gå mye før avlesning i biotech selskaper, heller andre veien, spesielt når det er gevinst i bildet.

Når foventes avlesning av studie?
Er rekruttering av pasienter innen rekkevidde?
Minner om at 9 av 10 feiler ved avlesning av fase 2 og 3 studier!!!

1 Like

Hei alle sammen. Første gang jeg skriver her. Jeg er topp 20 eier og ville bare informere om at jeg ble kontaktet av Pareto i mai/ juni med forespørsel om jeg var villig til å selge en større post med aksjer, flere 10.000 aksjer. Dette var før den gode meldingen om rekruttering. Pussig hele greia når aksjen snart har doblet seg. Kursen var da rundt 50. Åpenbart stor interesse for Oncoinvent og flere ser nok hva som har skjedd med Circio på kort tid. Lykke til med høsten og hold på hatten. Her heies det på Oncoinvent og Thor Medical!

8 Likes

Jeg ble også kontaktet om jeg ville selge et stort antall aksjer, men det var 10 dager etter meldingen om god rekruttering.

2 Likes

Begynner tydeligvis å gå opp for flere at Oncoinvent er Norges mest underprisede biotek-aksje! :chart_with_upwards_trend:

Helt enig!

Med Circio som benchmark så skjønner man hvor latterlig prisen på Oncoinvent er. Her er det fortsatt mulig å gjøre 10000% gitt at data kommer inn på oppsiden.

Fair mcap pdd burde vært mellom 250-500,- kr. Minimum!

Når meglerhus prøver å støvsuge markedet er noe på G! :male_detective:

Akk ja, da er det bare å øke på ask pris ser jeg.

og @JMA73 og @Dreamliner - jævlig lang tid det skulle ta før dere flesket til å delte dette da - sommermodus over hele fjøla tydeligvis.

80k for å vise fingen til euronext.

Ser ut som marketmaker trør litt varsomt også, skulle ikke mange aksjene til før salgsordre ble fjernet.