Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent (ONCIN)

Q1 blir syretesten pga cash okke som.

Der er vi enige, men det vil gå fortere etter hvert gitt at Soug har rett.

Vi er fortsatt i starten og venter jo på nærmere analyse av resultatene på de 6 første pasientene som skal være rundt hjørnet.

Den nærmere analysen av sikkerhetsresultatene i fase 2 eggstokkreft , (hvor foreløpige tall er opplyst til å være gode ), skal komme i denne måneden. Mao ikke mange dager til! Fase 2 eggstokkreft har for øvrig oppnådd fast track i USA.

The completion of patient recruitment in the safety lead-in marks an important milestone in the advancement of our Phase 2 trial,” said Oystein Soug, CEO of Oncoinvent. “We are encouraged by being able to recruit patients and ship Radspherin® to centers in the US, UK, EU as well as Norway in this trial. We will now analyze the safety data, announce the findings during March 2025 and we subsequently expect to move ahead with full trial enrollment. https://www.oncoinvent.com/press-release/oncoinvent-asa-reports-completed-inclusion-in-the-initial-safety-lead-in-cohort-of-the-phase-2-trial-of-radspherin-in-ovarian-cancer-patients/

1 Like

Vi fokuserar främst på äggstockscancer eftersom dessa patienter ofta diagnostiseras sent och drabbas av peritoneala metastaser. 70 % av patienterna har stadium 3 eller 4 vid diagnos och dör av metastaser i bukhålan. FDA har beviljat oss Fast Track Designation för Radspherin® inom äggstockscancer, vilket understryker det stora medicinska behovet och potentialen för vår behandling.

Vi har redan presenterat positiva kliniska data där 15 % av patienterna fått återfall efter 18 månader, jämfört med 50 % i historiska kontroller. Vi har nu startat en fas 2-studie med 96 patienter och planerar att inleda en fas 3-studie efter interimdata i slutet av 2026. Vår målsättning är att uppnå Accelerated Approval baserat på dessa data.

1 Like

Med 70% dødelighet betyr det en bedring til 15*70/50 = 21%. Mao dødeligheten går prosentuelt ned 49%.

Ikke rart radspherin har fått fast track!

Hausshauss, alle som forsker på medisiner mot sykdommer hvor det er lite eller ingen behandlinger får fast track. Ikke noe å hoppe i taket for😅

1 Like

Samme haussinga som i Nano.
Vi så jo hvordan d gikk.
Har selv aksjer i Onco på 2.43 men tror jeg avventer å ser nå før d dyttes inn noe mere.
Har troen jeg også, men er litt skeptisk ift eventuell ny emisjon til høsten.
Kommer derimot avlesning nå i slutten av mnd inn på den gode siden så kan d jo fort se.litt anderledes ut ift en parter. Hvis ikke jeg misforstår noe da

2 Likes

Når jeg så Merlins innlegg her, så trodde jeg at jeg leste en gammel Nano-tråd…

Bytt navnet ut med Algeta så går det bra. Der gikk kursen 60 gangeren.

Legg ellers merke til at Oncoinvent allerede har doblet antall sentre dvs full trial enrollment. Det tyder på at de allerede har gjort en full analyse ferdig av safety for de 6 pasientene! Her er det faktisk viktig å følge med. Se fremover!

“We will now analyze the safety data, announce the findings during March 2025 and we subsequently expect to move ahead with full trial enrollment”.

Det ser ut til at DnBs lave anbefaling kun er basert på nervøsitet og risikoaversjon hos investorene. Det uttales også i podcasten over.

Dermed får nervøse meninger om fremtiden for Oncoinvent en nærmest selvforsterkende negativ effekt.

Sammenlignet mot selskapets høye potensial, gir det langsiktige investorer med is i magen en utrolig mulighet til å komme nesten gratis inn i en lovende aksje.

Vi har sett et produkt som sterkt kan redusere en svært høy dødelighet med et stort omfang. Det er viktig og nødvendig at et produkt som radspherin kommer frem til pasientene. Det bidrar man til med samtidig som investor i Oncoinvent.

Ja det virker jo som investorene har troa, 5 prosent økning i dag. Med en omsetning på ca 130.000. Thor har ca 100 ganger mer omsetning, og nesten 15 prosent økning, men sånt er vel bagateller i hausseverdenen til Merlin? :sweat_smile:
Skjønner ikke at du enda holder på sånn, 8 år etter at du drev på likedan med Nano, kan vel ikke være noen som har noen som helst tillit til noe du kommer med?

Tror det er mange som blir tatt på sengen her etter hvert. Oncoinvent og NANO kan ikke sammenlignes.

Selvfølgelig er mange investorer skremt etter at så og si alle biotek selskaper har gått dårlig de siste årene på Oslo børs.

Oncoinvent kommer til å få sin plass i markedet. Denne gangen lykkes Brusand og Larsen igjen! Jeg er overbevist!

Algeta 2.0 :rocket:

Kan bli verdt veldig mange milliarder om noen få år.

Kunne tenkt meg en partneravtale med Big Pharma bare. Det kan komme som lyn fra klar himmel.

Topp 50 eier nesten hele selskapet. Ikje lange som har tenkt å selge iallfall.

Jeg kjenner mange på topp 50 listen personlig.

2 Likes

Uvanlig mye kraftig skyts mot Merlin for å legge fram tall som er allmenn tilgjengelig. Vi vet alle dealen her: Virker Radspherin som ønsket, Yohoo!! Virker ikke som ønsket, Fuck!! Ta et bet eller la være. Å kalle framlagt beviselig fakta som HauseHaussing blir bare feil. Tror de av oss som handler Onco nå gjør et varp av dimensjoner, men vi vet jo alle at det også kan gå åt skogen. Selv ville jeg hatt blødende akutt magesår hvis jeg satt uten Oncoaksjer i dag. Lykke til de som satser :slightly_smiling_face:

3 Likes

Antall døde reduseres fra 70 til 21 pr. 100. Antall overlevende øker altså fra 30 til 79.

Det er 263% økt overlevelse!

Dette er kun fremleggelse av eksisterende tallmateriale. Ok?

Key Statistics for Ovarian Cancer. The American Cancer Society estimates for ovarian cancer in the United States for 2025 are: About 20,890 women will receive a new diagnosis of ovarian cancer. About 12,730 women will die from ovarian cancer .

12730/70*21 = 3711. Dvs over 9000 flere overlever pa. med radspherinbehandling. Ikke rart behandlingssentrene og kirurgene står i kø!

2 Likes

Du brukte dette sitatet som basis for dine prosenter og forbedring i overlevelse.

Husk at det er forskjell mellom overlevelse og tilbakefall. Dataene sier ikke noe presist om overlevelse ved f eks 5 år som er et mye brukt cut-off.

Men selvfølgelig jo senere tilbakefall dess bedre, og jeg har nok aksjer til at jeg vil glede meg over en oppgang i aksjekursen basert på gode data og eller avtaler. I mellomtiden bør man forholde seg til en litt mer stringent bruk av de tilgjengelige dataene.

1 Like

Oncoinvent ASA Announces Positive Safety Review of Lead-In Cohort, Advances to Randomised Part of Ongoing Phase 2 Trial of Radspherin® in Ovarian Cancer Patients

9 Likes

Hear hear.

Hvor mange pasienter er dosert med radspherin over løpet til selskapet? 60?

Hva sier dere merlin/ratzeputz, skal vi legge bort tryllestaven og urtebrennevinet og heller lese skriften som den står? Ikke nødvendig å villede andre aksjonærer ved obskur tolkning av informasjon.

1 Like

Men selvfølgelig jo senere tilbakefall dess bedre, og jeg har nok aksjer til at jeg vil glede meg over en oppgang i aksjekursen basert på gode data og eller avtaler. I mellomtiden bør man forholde seg til en litt mer stringent bruk av de tilgjengelige dataene.

Først: Der kom meldingen fra Oncoinvent. Glimrende!

Stringens. Det er ikke dyp forskning, men anskueligjøring jeg har foretatt. Det får være grenser for spissfindigheter og firkantet surmuling.

Det forventes tvert i mot at leseren har evnen til litt tankearbeid på egne vegne.

Du legger ikke opp til annet tankearbeid enn å la være å tenke over det du skriver i det hele. Responsen på tråden burde være et hint om det. Foreslår at du tenker litt over hva du definerer som spissfindigheter, siden det kan være forskjellen på at det blir noe av eller ei.

Og ja;
Der kom meldingen, nå vet vi. Hva hadde du skrevet om de hadde meldt noe annet enn “forventet”?

1 Like

Hybrid

Unngå å drive personkritikk. Forhold deg saklig til innhold.

Personkritikk, jeg vet jo ikke hvem du er.

Jeg kritiserer det du skriver, ikke deg som person. There’s a difference.

Og jo, det Oncoinvent driver med er dyp forskning.

2 Likes