Møtet er ferdig, var på teams, du må se på “events”
Er omsetningen stoppet? Salg 2,49 kjøp 2,53 . Siste 2,77
Dumpet det jeg hadde, her hviler hele kursen og tilliten til selskapet på innrulleringen, men den skal de ikke dele før på halvårsrapporten. Innrulleringen er nok ikke i rute tror jeg…
Der traff du blink!
Får ikke nye aksjonærer her før vi vet om de klarer å nå sin egen guiding
Fortsatt spent på årsak til kvartalsrapport ble fremskjøvet.
Det kommer nok noe mer her ganske snart!
Kan det være en partner?
Eller et tidlig bud på hele selskapet?
Vi får se;)
Nå får du fader i meg rulle inn eller
Se svar over
Kommer det ikke snart en oppdatering til for den CRC studien? Så de noe om det?
Ligger litt potensiell juice i den triggerlisten der.
Interimen i 2026 kan i stor grad definere om dette blir en suksess eller ikke .
Sier også at de jobber aktivt med potensielle partnerskap for å få inn cash. Det er bra!
Det du har gulet ut der tror jeg Microsoft har lagt inn i alle PPT-maler som biotekselskaper benytter slik at de skal slippe å bruke tid på å skrive det selv
Interim var 9 mnd etter LPD?
«Based on»?
Hva betyr det egentlig? Er det etter LPD, er det etter spesifisert antall pax rekruttert eller hva?
Kan ikke dette selskapet kommunisere?
De gjør en analyse av de pasientene som er rekruttert innen januar/februar 2026. Det var da ikke så komplisert?
«Rekruttert innen »?
Kan jo nesten være hva som helst. Er ikke sånn interim designes.
Kan er et fint ord ja!
Det kan bli helt useless hvis rekruttering går crap, eller det kan forteller oss om Radspherin fungerer hvis de har fått in nok pasienter
Men altså, når du designer et klinisk løp med interim avlesning må du som minimum ha et konkret antall pasienter som skal inkluderes i interim avlesning. Kan ikke ta «det du har» på et gitt tidspunkt. Det blir jo bare tull. Eller, du kan sikkert det, men det høres ikke bra ut.
Er det virkelig slik selskapet har tenkt? «Vi tar de pasientene vi har på en gitt dato, venter 9 mnd også ser vi om det blir bra?»
De kjører jo en full analyse også da. Skjønner godt at man gjør det, så får man litt kjøtt på beinet mens man venter.