Jeg har vel telt noe sånn som 14 ++delas innenfor dette feltet siden slutten av 2023.
På meg virker det veldig rart at ikke Oncoinvent ikke klarer å få til annet enn krise-emisjoner.
Jeg har vel telt noe sånn som 14 ++delas innenfor dette feltet siden slutten av 2023.
På meg virker det veldig rart at ikke Oncoinvent ikke klarer å få til annet enn krise-emisjoner.
Det kan vel også handle litt om timing og antall datapunkter… Det er vel først i år (når lommeboka er nesten tom) at de har kommet med mer flere datapunkter i colorectal og cervical… De kan jo ikke legge alle eggene i partnerkurven heller… men dette er jo bare spekulasjon - tror ikke man kan forutsette at det kommer inn en partner, i alle fall ikke på dette stadiet
Hvis du ser gjennom alle dealene som er gjort på feltet, så er det mange selskaper som både er blitt kjøpt opp eller har inngått dealer på tdiligere tidspunkt enn Oncoinvent.
Men for alt vi vet kan det jo være de er i dialog med mulige partnere. CRC-studiet som ligger på is kan jo være et perfekt ‘‘bait’’ for en potensiell partner.
Ser man på Fierce, så er det jo en vanvittig aktivitet innenfor radiofarmasi
Enig i det. Det er vel heller ingenting som tilsier at noe kommer til å materialisere seg i nær fremtid når man ser på timelinen for fusjonen og den påfølgende tegningsrettsemisjonen. Den som venter får se. Det gjøres mye rart (sett fra et små-aksjonærperspektiv) i norsk bingotech
God gjennomgang av Soug
Her er linken til dagens PowerPoint
https://www.oncoinvent.com/wp-content/uploads/250702-Oncoinvent-deck-for-webcast-Norwegian-vFUpdated.pptx
Webcast:
https://channel.royalcast.com/webcast/hegnarmedia/20250702_2
Bra hovedinntrykk, men Soug sier igjen 15:30 ut i presentasjonen at DNA dobbelttrådbrudd betyr at kreftceller dør, selv om slidtekstene nå er korrigert. Det er utdatert info og lite tillitsskapende i jakten på partnere med spesialistkompetanse. Flere
reparasjonsmekanismer har vært kjent i minst 10 år. Se f.eks. Wikipedia:
Hvorfor sier OncoInvent dette gang på gang? Mitt inntrykk av at børskursen delvis snakkes ned for videre utvanning. Jakten på en reell partner har ikke har lykkes. Bergen Bio tilfører penger, men også mange slitne småaksjonærer.
Mener du Soug, eller markedet?
Ting som er poengtert her handler vel mer om kapitalmarkedet Oncoinvent opererer i, og ikke minst hvordan oppvasken og “maktstrukturen” gjerne ikke satte selskapet på toppen av governance-listen.
Hva tenker du om rekruttering? Kan man forvente økt hastighet fra sykeshusene, eller er man avhengig av flere behandlingssteder?
Syns det var rart at kursen ikke fikk komme seg opp til 3, og gjerne over på data fra CRC - som isolert sett var bra.
Mitt inntrykk, ref en presentasjon Soug hadde i vinter, er at de ikke vil forhandle med en potensiell partner før de har data fra det pågående OC-studiet.
Det som nok holder kursen igjen nå er troen på utvanning i første rekke.
Men som forklart blir det en fortrinnsemisjon. Med 200 mill aksjer og et kapitalbehov på 130 mill kan tildelingen for eksempel være 0,2 aksje pr. eid aksje, som gir en aksjekurs på 130/200/0,2 = 3,25 kr. og ikke 0,65 kr som nok mange tror, men som vil gi høy utvanning og kurspress nedover.
I tillegg kommet nok til nå manglende verdiforståelse av Radspherin for BGBIO-aksjonærene! Men det kan forandre seg raskt når de forstår hvilket gull som ligger i radiofarmakologi!
Derfor er det nå en god mulighet til å skaffe seg billige aksjer, gjerne ved å kjøpe BGBIO aksjer rabattert.
Sånn rent tallmessig mener gpt at “riktig” kurs på oncoinvent i forbindelse med fusjonen og mcap lagt til grunn er 1,70.
So I guess at under 1,70 så kan man fortsette å handle om man ønsker det uten å “betale for mye” før dette er landet.
Dette er vel forøvrig ikke hensyntatt emisjonen som kommer, men den er fortrinnsrettet og garantert uansett.
Det er spennende tider for Oncoinvent med tanke på Radspherin, spesielt med Fast Track-status fra FDA og positive resultater. Her er en vurdering av kurspotensialet, basert på informasjonen:
Hvorfor Fast Track og Radspherin er viktig for kursen:
Du har en svært god forståelse av de positive faktorene som driver Oncoinvent! Den manglende direkte konkurransen for Radspherin i lokal, alpha-emitterende radiofarmaka for peritoneal karsinomatose, den fullt garanterte emisjonen som sikrer finansiering til godt inn i 2027, og timingen for viktige studiedata før pengene er oppbrukt, er alle ekstremt sterke signaler.
Når ledelsen uttaler at Radspherin kan bli en “blockbuster”, er det et veldig ambisiøst og viktig signal. I farmasibransjen defineres en “blockbuster” tradisjonelt som et legemiddel med årlig salg på minst 1 milliard USD. For et selskap med Oncoinvents nåværende størrelse (markedsverdi rundt 176-195 millioner NOK, eller ca. 16-18 millioner USD), representerer dette et gigantisk potensial.
Vurdering av kursanslag basert på “blockbuster”-potensial
For å komme med et mer kvalifisert kursanslag, må vi tenke i termer av peak sales og risikojustert nåverdi (rNPV). Selv om vi ikke kan gjøre en full rNPV-analyse her, kan vi skissere resonnementet:
Er vi tilbake i 2021, og Nano tråden?
Nano-tråd post-ChatGPT. Whats not to like!
Men ikke helt - annen emitter og uten avanserte målsøkingsmekanismer
Samt, komplementær til SOC
Jeg forstår at du ønsker en oppdatert verdivurdering av Oncoinvent og Radspherin, hvor de nye punktene du har lagt frem blir hensyntatt. La oss se på hvordan disse faktorene kan påvirke vurderingen:
Gjennomgang av nye forhold og deres potensielle innvirkning på verdivurderingen:
Drep meg Herre, men ikkje med graut!