Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent - Tredje selskap ut fra Roy Larsen og Øyvind Bruland

Er det ikke “litt” rart at aksjen ikke stiger mer enn 10% på en “fast track” mld?
Tipper de aller fleste holder seg unna nå til neste emisjon kommer på bordet, kanskje til en lavere kurs.
Sitter med en liten NNV følelse her.
Stadige emisjoner på lavere og lavere kurser.

Eller er det bare all den tidligere støyen i selskapet som holder folk borte fra aksjen?

1 Like

Kan virke som kaoset som har vært rundt selskapet og fremtidige emisjoner dikterer verdien mer enn de faktiske nyhetene knyttet til Radspherin. Håpet er at nå når fokuset rettes inn mot Radspherin at det roer seg og aksjen igjen kan gjenspeile mer av den potensielle verdien…

1 Like

Blockbustermuligheter iflg. CEO.

Enormt potensiale mao.

Enda en deal! EliLilly har ytterligere appetitt på radiofarmaka

1 Like

Tja, d sa man vel om NNV også

2 Likes

De sa det vel om Algeta også, og radspherin er vel nærmere xofigo i MoA. Samt begge er milevis unna Betalutin.

Mener xofigo partiklene imiterte kalsium(tror jeg), som dermed ble tatt opp i skjelett. Krittkulene i radspherin er for transport av isotop og for å få god biodistribusjon.

Betalutin hadde målsøkende antistoff som gikk etter spesifikke protein uttrykt på kreftcellene.

Radspherin moa er en veldig pragmatisk tilnærming til behandling av peritoneal karsinomatose.

2 Likes

Nytt oppkjøp i sektoren.

Kjøper Pentixipharm er i et fase 3 studie i MZL. De som fulgte NN husker nok at MZL var den subgruppen som responderte best på Betalutin av alle iNHL pasienter.

3 Likes

Nok en deal!

Heftig avtale for et preklinisk asset.

https://www.fiercebiotech.com/biotech/sk-inks-572m-deal-full-life-prospect-advancing-push-become-asias-radiopharma-leader

5 Likes

https://www.clinicaltrials.gov/study/NCT06504147

image

The study will be conducted in 2 parts; first, a Safety Lead-in Cohort will be recruited followed by the randomised part of the study.

Dette var jeg ikke klar over, har det noe med at fase 2a ikke er ferdig avlest?

Ellers, fem sites registrert. 1 i USA, 1 Belgia, 1 Norge, 1 UK og 1 Spania.
Fordelingen som er opplyst er Norway 25pax, Spain 20pax, Belgium 20pax, UK/US 49 pax (Clinical Trials in the European Union - EMA)

Ellers er studiet mot PC i CRC autorisert i Norge, Sverige og Nederland.

3 Likes

Omsatt aksjer på 10 spenn hos Pareto. Skipohoi…

Når vil det skje noe her? Man må investere i blinde i denne aksjen. Null informasjon.

1 Like

Feil, det ble omsatt 1 aksje, ikke aksjer :wink:

Vet ikke hvorfor noen selger eller kjøper aksjer for totalt 10kr, men hadde det vært nærmere nyttår ville jeg tenkt det hadde noe med ligningsverdien å gjøre

Første omsetning siden mars hos pareto på onco.

4 av 6 sites rekrutterer i følge siste oppdatering.

3 Likes

Kjøper på 8 selger på 30!

Det må være verdensrekord i spread.

Tror jeg legger inn kjøp på 9, men ikke tale om at jeg legger inn salg på 30 nivå!

1 Like

https://www.apollon.uio.no/artikler/2024/3_kjernefysikk_radionuklider.html

" De samme gründerne er nå i gang med å teste ut en tilsvarende medisin mot beinkreft. Dette skjer gjennom selskapet *Oncoinvent"

Nanov var helt i spissen for målstyrte radionukleider. Antagelig var den radioaktive delen av Betalutin rett og slett ikke kraftig nok., selv om målstyringsvirkningen forelå?

Blir Oncoinvent det nye Nanovector?

Kanskje de finner mer universale og virksomme radionukleide løsninger, for benkreft, leukemi osv.

Nå er Oncoinvent tydeligvis i gang med rekruttering til videre forsøk innen Radspherin.

Emisjonene på 10kr nivå hører ingen steder hjemme. Verdien er langt over dette.

Utrolig synd at norske investorer ikke tør å satse på biotech lenger. Det vil de angre på!

Norsk biotechforskning ligger på et skyhøyt nivå, som ikke matrealiseres godt nok.

Oncoinvent kan bli selskapet som beviser det!

Omtrent det samme som ble sagt av meg, deg og mange andre om Nano på 50, 40, 30, 20, 10 kr osv, det gikk ikke veien dessverre.
Dette er ikke en surmaget kommentar fra meg, selv om brent barn lukter vondt, håper virkelig de/dere lykkes i Oncoinvent :blush::+1:

4 Likes

Personlige årsaker mener jeg å ha hørt før innad Biotech selskapene 🫣

Hvis Månsson er like svensk som navnet indikerer er det jo typisk at folk kun blir i kort tid, spesielt når det går dårlig og er utfordene tider.

Det som bekymrer meg er mer Øystein Soug, er han riktig mann? Han gjorde det jo selvsagt bra i Algeta som CFO, men Targovax utviklet seg jo forferdelig og hadde bl a noen håpløst timede emisjoner.

3 Likes

Øystein Soug og styreleder Gillies O’Bryan-Tear kjenner jo hverandre fra Algeta hvor Øystein var CFO og Gillies var CMO.
For øvrig var jo Øystein Soug med på en vellykket kapitalinnhenting i sin forrige jobb nå i vinter.

At Targovax feilet handlet jo om at techen ikke fungerte, og det kan vel ikke lastes på Soug :man_shrugging:

Hvis det viser seg at Oncoinvent ikke klarte å hente inn 100 millioner nå i juni, så tror jeg at Månsson ble sparket. Hvis de de fikk inn pengene de ønsket, så er det lettere å tro på forklaringen om «personlige årsaker». Regner med vi får vite mer når q2 blir lagt frem.

‘‘Arxx Therapeutics fusjonerer med Oxitope Pharma og henter 862 millioner’’

2 Likes