Slik jeg forstod CEO og resultatene fra ocean var svært bra i deler av pasientgruppen? Mens de så svake ut på grunn av dårlig i effekt i stamcelle pasientene. Stamcelle pasientene tilsvarer 25% av pasientgruppen på 38000. På labelen skal det stå at det må ha gått 3 år siden scth. Har du hørt forklaringen til CEO fra life science 2022 I juni @Boykie ? Veldig glad for dine innspill.
DU ER jo helt på jordet vedr Onco
-
Fda valgte i første instans å kun se på HR på hele studiet. Når det beviselig er en svært stor heterogenitet i populasjonen. Bildet som Ceo bruker på dette er godt. Gjennomsnitt er en særdeles dårlig måte å beskrive vekt på en gruppe bestående av sykelig overvektige og undervektige pasienter.
-
Merk også at endepunkt var PFS og her var HR 0.8 for hele populasjonen.
-
Men altså poenget er at Pepaxto er særdeles mye bedre enn Soc i betydelige subgrupper. Feks når pas med gjennomgått stamcellebehandling tas ut.
-
OG særlig for eldre pasienter. For de over 75 reduserer risikoen for død med hele 50%
-
Rett og slett uetisk å ikke tilby dette produktet
-
Skal jo svært mye til av en legemiddelmyndighet å stoppe et produkt på denne måten som beviselig har effekt. Presset ligger på FDA nå for å finne en løsning, særlig etter at EMA godkjente
Dere leser jo ikke hva jeg skriver. Hvorfor skal man gi melflufen istedenfor melfalan når man ikke vet om det er bedre? Melflufen virker å fungere bedre i en pasientpopulasjonen som ikke har fått ASCT og i liten grad har vært utsatt for melfalan. Slik jeg ser det kan man like gjerne gi et melfalan-basert regime da. Hvorfor kjører de ikke en RCT mot melfalan?
I tillegg har det kommet flere tilsynelatende enda mer effektive behandlinger innenfor de senere behandlingslinjene. Slik som teclistamab.
Hei. Du kan nok dette bedre enn meg, men jeg har lest meg godt opp på Onco.
I bunn og grunn så stiller du spørsmålstegn ved EMA og den enstemmige godkjenningen fra de ang behandling med medisinen.
Med all respekt å melde så mener EMA at dette er svært hensiktsmessig å behandle pasienter med dette legemiddelet.
Må stole på at det er kompetanse og erfaring i dette panelet.
Men du mener altså at du vet bedre, bare det jeg stusser på.
Er dette et bra sted å investere? Det kan se sånn ut, tror denne runder 40 kr kommende uke, og den skal videre.
Lykke til alle mann, skal jeg øke på mandag, jepp det har jeg bestemt meg for.
EMA/FDA tar ikke stilling til om du er konkurransedyktig på pris i forhold til eksisterende legemidler, i dette tilfellet melfalan. Det er de individuelle landene i Europa som bestemmer om de vil betale for melflufen, så det er det som vil være spennende med tanke på denne problemstillingen. Det samme gjelder forsikringsselskaper i USA, medicare må vel betale for alle godkjente legemidler.
Noen som vet om det finnes legemidler som EMA og FDA ikke har vært samstemte om? Er det legemidler som er godkjent i Europa men ikke i Usa eller omvendt…og hvor vanlig er egentlig det??
Investor:
Takk for den linken!
https://soundcloud.com/user-368296438/badevektsvindel-kinasyndrom-og-luredusor?utm_source=mobi&utm_campaign=social_sharing Dagens aksjesladder (17.07) har hvertfall stor tro på Onco når markedet har fått med seg siste tids nyheter.
Tidslinje?
De pleier å ha stor tro og fremsnakke egne investeringer. Useriøs gjeng.
Definitivt. En må ta de for det de er, kortsiktige tradere. Men at onco kan gå 30-40% raskt nå er ikke utenkelig når en ser på det tekniske.
Bekrefter at det kan lønne seg å bare sitte rolig i ONCO.
Fremfor å (prøve) å trade den med lave innganger og høye utganger.
Bare å være tolmodig. Høsten er stor aksjonærene er få,
Da har man en tidslinje for ting. EU salg kan starte og en løsning i USA ca samme tid. Så blir det en partner avtale midt oppi det hele. Dette blir spennende.
Og jeg som bare skulle trade Bavarian Nordic fordi ONCO var slow i dag… : inn igjen i ONCO før stenging, går fint det… NEI DET GJORDE IKKE DET
Her er info rundt møter med FDA.
Spennende det her, har ikke investert kjempesummer! Men det kan bli det😁 Kasta bort mye på Targovax (kan bli bra, men for mye risiko, nå), hadde ikke tenkt å gå inn i noe biotek med det første! Dette er på et annet nivå, virker å ha solide data, og har et produkt som skal ut på markedet👍
Hva er det som feiler denne? Er det emisjonsaksjene som skal ut?