MSI nettokjøper i dag også, foreløpig 40000 i dag. De er flinke til å holde kursen i sjakk mens de akkumulerer. Det var store utslag på slutten i går og starten i dag. Det er muligheter for å trade litt, for de som har tid og mage til det.
kan være smart med en trade nå, om det blir samme avs som igår
MSI nettokjøper for 4. dag på rad og flere kaster seg på. Virker stødig. Ser vi så mye som 4-5% i dag?
MSI benytter børsfallet til å kjøpe mer. Har nettokjøper 30000 siden rapporten fra USA ble sluppet
MSI nettokjøpte 108000 i dag
markedet har ikke vært nådig mot opera, men jeg tror det blir en revansj her etterhvert. Har dessverre ingen aksjer her nå.
Kanskje den snur her?
Venter enn så lenge på at opera skal bryte over WMA 200
Apple burde kvitte seg med Safari og kjøpe opp Opera.
Hvorfor kommer det ingen melding om dette?
Opera Max isn’t a browser. It’s an Android utility that works in the background to apply the same data compression you’ve come to expect from Opera’s regular and Mini browsers, except it does it on all of (or most of) your apps without you having to worry about a thing.
De har sluttet med meldinger Tidligere i uken skjedde dette, uten at det har blitt meldt: “AdQuota har underskrevet en aftale, der betyder, at virksomheden, der står bag et omfattende annoncenetværk for mobilannoncer, overtages af Opera Mediaworks.” http://markedsforing.dk/artikler/digitalt/dansk-mobil-succes-solgt
Jeg synes det er veldig rart at disse tingene ikke blir meldt til børsen. Men det er kanskje fordi det er Opera Mediaworks som gjør det, og ikke Opera?
Tja. Men, OMW er vel et datterselskap av Opera…
Ja, OMW er jo et datterselskap av Opera. Hvis ikke oppkjøp er viktig nok for å meldes til børsen, så hva skal da meldes?
Si det… til den som vil kjøpe hele Opera-sirkuset
Ser ut til at Opera åpner over 50 i dag
Løp og kjøp
Jeg er ikke noe racer i TA, men begynner ikke denne å vise styrke nå, eller bør vi kanskje ha en sluttkurs over 50,35?
Jo den gjør det, jeg er bare et museklikk fra å kjøpe…
Rounding bottom anyone?