Surfer vi inn på pluss?
Videre opp i dag?
Er det shorterne som endelig må krype til korset?
Får håpe det nå. De har fått holde på lenge nok. Det passer bra hvis Opera stiger fremover
Ut med Telenor inn med Opera i ukesporteføljen
«de større internasjonale ad-tech peers (sammenlignbare teknologiselskaper, red.anm.) har rapportert bedre uptake på prising gjennom Q3 og det ser ut til at spesielt video reklame blir mer utbredt. Ad-blokking påvirkning treffer ikke Opera like hardt på grunn av at 90 prosent av ad inntektene deres kommer gjennom stand-alone apps. Vi tror selskapet har strategisk verdi for den rette kjøperen».
Nå må MSI skjerpe seg og slutte å selge
Surfet inn på pluss i dag igjen!
54.20
Yes,
55.85
Solgte nettopp min warrant med en god avkastning. Gikk inn på 0,11 og ut på 0,17
OPERA Warrant DNM ISIN NO0010738651
Gratulerer
Bra fart her i dag 56.7
Tar av meg hatten for din timing i Opera, men nå synst eg dere kan komme nedigjen å hente meg
Norsk bulls anbefaler kjøp
Velger å sikre en ganske grei gevinst, tror den kanskje skal litt ned igjen før videre opp
Jeg håper det, så jeg kan fiske litt der nede
Ja, da kommer det sikkert bud neste uke
Jeg tør ikke selge nå. Jeg har tro på at det kan komme et bud før jul. Mulig den skal litt ned, men jeg tror det snur fort.
Jeg håper ikke det kommer en PW i kveld.
Billig inngang nå?
Jeg tok en ny BET på samme warrant som jeg var inne i tidligere. Denne utløper 11/12-2015 så har fremdeles tid på å komme seg oppover igjen. Går inn på samme pris som jeg var inne på sist, 0.11
OPERAW15L70DNM
ser den siger nedover nå, kunne være fristenden med en inngang her nå kanskje